تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 23 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799832008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست تیم کاراته کارگران قم: کاراته‌کاهای طلایی قم به المپیاد ورزشی کارگران کشور راه یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست تیم کاراته کارگران قم:
کاراته‌کاهای طلایی قم به المپیاد ورزشی کارگران کشور راه یافتند
سرپرست تیم کاراته کارگران استان قم از راهیابی کاراته‌کاهای مدال‌آور این تیم به المپیاد فرهنگی،‌ ورزشی کارگران کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای طلایی قم به المپیاد ورزشی کارگران کشور راه یافتند



سیدمحسن میرقیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه چهره‌های مدال آور از مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی در ترکیب تیم‌های مختلف شرکت کننده در مسابقات کاراته کارگران کشور حضور داشتند سطح این رقابت‌ها نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالاتر بود.
وی ادامه داد: دو دوره متوالی سابقه حضور در مسابقات کاراته کارگران قهرمانی کشور را دارم و از این رقابت‌ها هر ساله مدال گرفته‌ام اما امسال به دلیل اینکه کاراته‌کاهای مطرح همچون سجاد گنج‌زاده دارنده مدال از بازی‌های آسیایی در این مسابقات حضور یافته بودند واقعا مدال گرفتن کار سختی بود.
سرپرست تیم کاراته کارگران استان قم افزود: همچنین تیم اعزامی کاراته کارگران قم با ترکیب نفراتی همچون محمدهادی داود آبادی و سعید علی‌پور که از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا و لیگ جهانی این رشته موفق به کسب مدال شده‌اند در مسابقات کارگران کشور حضور یافت.
وی با بیان اینکه مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور به میزبانی هیئت کاراته استان اصفهان برگزار شد، اضافه کرد: تفاوت مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور در اصفهان با دوره‌های قبل این بود که در سال‌های گذشته جوایز نقدی به نفرات برتر داده می‌شد اما در این دوره این اتفاق رخ نداد.
میرقیصری بیان کرد: این مسابقات به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) اصفهان به انجام رسید و در آن تیم اعزامی کاراته کارگران قم مجموعا به چهار مدال دست یافت در حالی که رنگ سه مدال طلایی بود و یک نشان برنز نیز به تیم قم اختصاص یافت.
وی ابراز کرد: در هماهنگی فدراسیون کاراته و فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور با شرکت 18 تیم و با حضور 180 نفر از ورزشکاران و مربیان سراسر کشور با هدف انتخاب نفرات برتر برای شرکت در المپیاد فرهنگی،‌ ورزشی کارگران کشور برگزار شد.
سرپرست تیم کاراته کارگران استان قم با بیان اینکه مسابقات رشته‌های مختلف المپیاد فرهنگی،‌ ورزشی کارگران کشور اسفند ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: این المپیاد با حضور ورزشکاران سراسر کشور به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت تیم قم در کسب مقام قهرمانی رقابت‌های کاراته کارگران کشور، یادآور شد: تیم کاراته کارگران استان قم بالاتر از سایر رقبا، مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای کاراته کارگران کشور را به خود اختصاص داد.
میرقیصری عنوان کرد: این دوره از پیکارهای کاراته کارگران قهرمانی کشور در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به میزبانی اصفهان به انجام رسید و به جز اوزان منهای 55 و 75 کیلوگرم کاراته‌کاهای استان قم در سایر اوزان موفق به کسب مدال و عنوان شدند.
وی افزود: در رده بندی نهایی این دوره از مسابقات تیم کاراته کارگران قم با کسب سه مدال طلا و یک برنز بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را کسب کرد در حالی که تیم‌های تهران و اصفهان در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.
سرپرست تیم کاراته کارگران استان قم افزود: در وزن منهای 60 کیلوگرم سعید برخوردار،‌ در وزن منهای 67 کیلوگرم سعید علی‌پور و در وزن منهای 84 کیلوگرم محمدهادی داودآبادی 3 مدال طلا کسب کردند و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم سیدمحسن میرقیصری مدال برنز گرفت تا قم قهرمان شود. انتهای پیام/78002/صا30

93/11/18 - 15:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن