تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820874476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم خبر داد درخشش و موفقیت مربی کاراته قم در رقابت‌های بین‌المللی امارات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم خبر داد
درخشش و موفقیت مربی کاراته قم در رقابت‌های بین‌المللی امارات
مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم از درخشش مربی کاراته قم در مسابقات کاراته کاپ بین‌المللی کشور امارات خبر داد.

خبرگزاری فارس: درخشش و موفقیت مربی کاراته قم در رقابت‌های بین‌المللی امارات



پیمان نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این مربی ارزنده کاراته استان قم مجید عبدالحسینی است که اکنون سرمایه باشگاه ما محسوب می‌شود و بعد از سال‌ها افتخار آفرینی در مسابقات داخلی و میادین برون‌مرزی اکنون تجربیات گران‌بهای خود را در اختیار نسل مستعد و آینده‌دار این رشته قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: عبدالحسینی به ویژه در دهه 1370 در میادین متعدد بین‌المللی، آسیایی و جهانی افتخارات زیاد و قابل توجهی برای ورزش قم و به ویژه خانواده کاراته کسب کرده است و در کسوت مربیگری سابقه هدایت تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کاراته کشورمان را بر عهده داشته است.
مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم اضافه کرد: عبدالحسینی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید زیر 23 سال کاراته کشورمان سابقه سرمربیگری این تیم‌ها را دارد و در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز یک چهره‌ شناخته شده است.
وی ابراز کرد: اکنون مجید عبدالحسینی به عنوان مربی در تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی تهران فعالیت می‌کند و بعد از قهرمان شدن در فصل گذشته مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور اکنون با این تیم در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جایزه بزرگ امارات موفقیت جدیدی کسب کرده است.
نظری یادآور شد: مجید عبدالحسینی که چندی پیش به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته زیر 21 سال کشورمان توانست به عنوان نایب قهرمانی کاراته آسیا در کشور مالزی به دست بیاورد برای سومین بار به نمایندگی از ایران در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی امارات تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران را هدایت کرد و توانست عنوان نایب قهرمانی کومیته تیمی را کسب کند.
وی ابراز کرد: در مسابقات جایزه بزرگ 100 هزار دلاری بین‌المللی به میزبانی شهر الاهلی امارات که با حضور کاراته‌کاهای نزدیک به 50 تیم برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد در مجموع دو بخش مردان و زنان و در رده سنی بزرگسالان و جوانان به عنوان پنجمی نائل شد.
مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم افزود: در جدول رده بندی نهایی این دوره از مسابقات تیم مصر با 16 مدال طلا، 14 نقره و 18 برنز در مکان نخست ایستاد و تیم ملی امارات میزبان رقابت‌ها نیز با کسب 14 مدال طلا، 9 نقره و 12 برنز مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.
وی عنوان داشت: در این مسابقات تیم عربستان با 6 مدال طلا، چهار نقره و هشت برنز در جای سوم قرار گرفت، ایتالیا با چهار طلا، چهار نقره و پنج برنز جایگاه چهارم را کسب کرد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی نماینده کشورمان نیز با کسب سه مدال طلا، هفت نقره و 8 برنز پنجم شد تا افتخاری دیگری در کارنامه مربی موفق سال‌های اخیر کاراته استان قم یعنی مجید عبدالحسینی به ثبت برسد. انتهای پیام/78002/صا30

93/11/18 - 13:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن