تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح سالن نمایش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در شهرستان امیدیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به‌مناسبت دهه فجر صورت گرفت افتتاح سالن نمایش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در شهرستان امیدیه خبرگزاری پانا: به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی سالن نمایش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در امیدیه افتتاح شد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن ساعت 12:37

خبرگزاری پانا+کانون

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی و با حضور مدیر کل اداری مالی استانداری خوزستان، امام جمعه، فرماندار و شهردار امیدیه، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و تنی چند از مسئولین محلی، سالن نمایش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان کانون در محیطی به مساحت 200 متر مربع در شهرستان رامشیر افتتاح شد. در آیین گشایش این سالن امام جمعه شهرستان امیدیه ضمن تشکر از دست اندر کاران ساخت این سالن از متولیان فرهنگی خواست با کار بیشتر نسل جدید انقلاب را با انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کنند.
حجت الاسلام مهدی علی زاده با بیان این که در 36 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است کارهای تاثیر گذار برای معرفی انقلاب به بچه ها در مقابل کارهای صورت گرفته ی دشمنان بر علیه انقلاب کم انجام شده است تاکید کرد: ساخت فضا های این چنین در کنار اجرای برنامه های فرهنگی و هنری فاخر می تواند مفاهیم بلند انقلاب را به کودکان و نوجوانان انتقال دهد.
در ادامه این مراسم مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح این سالن را در ایام الله دهه مبارک فجر به فال نیک گرفت گفت: این سالن هدیه ی کانون به بچه های شهرستان امیدیه است که به یاری خدا برنامه های نمایش عروسکی، قصه گویی، نشست های ادبی و فرهنگی و دیگر فعالیت های مرتبط با کودکان و نوجوانان در آن اجرا خواهد شد.
وی  توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و فرهنگی مراکز کانون را یکی از اولویت های مدیریتی کانون استان معرفی کرد و افزود: ما برآنیم تا با تجهیز و توسعه مراکز خود کیفیت خدمت رسانی را به کودکان و نوجوانان استان بالا ببریم.
شاکریان با اشاره به این که این سالن با ظرفیت 166 نفر و مساحت 200 متر مربع، با هزینه ایی دو میلیارد ریالی ساخته‌شده است یادآور شد: تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان خوزستان دارای سالن‌های اختصاصی نمایش هستند و این سالن در راستای گسترش این مراکز در جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به کودکان و نوجوانان استان افتتاح شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن