تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهتر است مسئله کرار در درون خانواده استقلال حل و فصل شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
بهتر است مسئله کرار در درون خانواده استقلال حل و فصل شود
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: باشگاه در نظر دارد که ضمن رعایت مقررات آیین نامه‌های موجود، مسائل این چنینی را با نگاه ارشادی در درون خانواده استقلال حل و فصل کند و فقط از قوه قهریه استفاده نکند.

بهتر است مسئله کرار در درون خانواده استقلال حل و فصل شود
سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت کرار اظهار داشت: مسئله کرار درون خانوادگی است و ما به یک سری اصول پایبند هستیم که در این اصول ضمن رعایت قوانین و چارچوب باشگاه از جمله آیین نامه کمیته انضباطی و رضایت سرمربی هم مورد نظر و ملاک قرار می‌گیرد. در خصوص جاسم کرار نیز گزارش لازم از سوی سرپرست تیم به کمیته انضباطی ارائه شده و قرار است امروز این بازیکن در باشگاه حضور پیدا کند و توضیحات لازم خود را درباره اتفاقات بوجود آمده مطرح کند و در پایان نیز  کمیته انضباطی در چارچوب آیین نامه تصمیمات نهایی را خواهد گرفت و به اطلاع هواداران عزیز آبی‌پوش نیز خواهیم رساند.

وی درباره اتفاقاتی که گفته می‌شود بیرون زمین نیز کرار انجام داده است بیان کرد: در کل تمام حرکات این بازیکن در چارچوب زمین بازی عمدی نبوده است و فشارهای عصبی باعث شده که وی این کار را انجام دهد و تمام خبرهای منتشر شده درباره اینکه این بازیکن خارج از زمین نیز اتفاقاتی را بوجود آورد است را تکذیب می‌کنم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کرار دو جلسه در تمرینات آبی پوشان شرکت نکرده است ولی رسیدگی و اعلام نظر درباره این موضوع بر عهده سرمربی تیم است.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در مجموع اینگونه مسائل بهتر است که درون خانواده استقلال حل و فصل شود و در مورد این قضیه بزرگنمایی نشود و در نهایت نظر کادر مدیریتی این است که در اینگونه موارد نگاه اصلاحی و ارشادی در جهت اصلاح اخلاق بازیکنان داشته باشد و فقط از قوه قهریه استفاده نکند و نکته قابل توجه این است که کرار بازیکن فنی و تأثیر‌گذار است ولی شایسته است یک سری راهنمایی‌هایی از دیدگاه پدرانه در خصوص رفتار و اخلاق این بازیکن انجام شود.

انتهای پیام/





اخبار مرتبط

«آخرین بازی» در «باغ فرشته»/ حضور «قلعه نویی» در پشت صحنه سریال «آخرین بازی» +‌ تصاویر
آخرین وضعیت پرونده شکایت قلعه‌نویی از نکونام
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا / عکس : دامون پورنعمتی - پیام پارسایی
تقابل آقا معلم و ژنرال در کرج/نفتی‌ها صدر جدول را پس می‌دهند؟
صادقی: بازوبند استقلال حق عنایتی است/هدفمان این است که به صدر جدول صعود کنیم
اعضای مسئول استقلال علیه یک نفر/مگویان در دومین بازی هم غایب است
زرینچه : امیدوارم با پیروزی به صدر جدول صعود کنیم




کد خبر: ۵۱۲۵۲۷۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن