تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820789666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسائل و مشکلات ورزش بايد در درون خانواده ورزش حل شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۵ب.ظ)
مسائل و مشکلات ورزش بايد در درون خانواده ورزش حل شود رئيس فدراسيون کاراته گفت: مسائل و مشکلاتي که در دورن خانواده ورزش بروز مي کند بايد از همين طريق هم حل و فصل شده و به صورت علني مطرح نشود.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا سمندر، رئيس فدراسيون کاراته اظهار داشت: بنده به عنوان رئيس فدراسيون کاراته، فدراسيوني که توسط شيرزنان و دلاورمردانش توانست در بازي هاي آسيايي اينچئون عزت اسلامي و فخر کشور اسلامي مان را فراهم سازد، شايسته اين جامعه فهيم و ارزشمند نمي بينم که به خاطر پاداش و يا چند سکه کم و زياد اين موفقيت ها را زيرسوال برده و کمرنگ نمايد.
وي افزود: از اتفاق رخ داده بسيار متاثر شدم و اين عمل را در شان و منزلت اين خانواده فهيم نمي بينم که چنين واکنش هايي را شاهد باشم که تنش هايي به بدنه فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان وارد سازد.
سمندر با اشاره به مشکلات اقتصادي موجود در کشور و با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري و نامگذاري امسال به عنوان اقتصاد مقاومتي گفت: شاهد اين بوديم که وزارت ورزش و جوانان با وجود تنگناهاي اقتصادي موضوع تجليل از قهرمانان را در اولويت هاي خود قرار داده و در جشني باشکوه با حضور رياست محترم جمهوري از قهرمانان، مربيان و سرپرستان تقدير و تجليل به عمل آورد و جوايز اين عزيزان را اهدا کرد که به نوبه خودم از اين اقدام به موقع مسوولين نهايت تشکر و تقدير را دارم.
رئيس فدراسيون کاراته با اشاره به موفقيت هاي کسب شده کاراته در مسابقات مهم امسال گفت: از زحمات مربيان تيم ملي که در کسب اين موفقيت ها سهم بسزايي داشتند تشکر مي کنم، اما؛ بازهم تاکيد دارم خيلي خوب و شايسته بود که اين عزيزان مشکلات خود را در فضاي صميمانه مطرح مي کردند تا اين موضوع با مشورت و از طريق فدراسيون پيگيري مي شد.
وي ادامه داد: اين فدراسيون در طول 7 ماه برگزاري دوران آمادگي تيم جهت اعزام به بازي هاي آسيايي اينچئون فراتر از بضاعت خود، مشکلات مالي مربيان را برطرف کرده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن