تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820283568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور سند مالکیت مسکن در ۴۸۰ روستای مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل بنیاد مسکن مازندران خبر داد: صدور سند مالکیت مسکن در ۴۸۰ روستای مازندران خبرگزاری پانا: مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از صدور ۲۵ هزار جلد سند مسکن روستایی در ۴۸۰ روستای استان خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن ساعت 09:13

خبرگزاری پانا+صدرو سند مالکیت+مازندران+روستا

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از خبرگزاری مهر، سید مجید هاشمی ضمن اعلام این خبر افزود: همچنین در سطح استان، طرح هادی دو هزار روستا به پایان رسیده است و تا پایان برنامه پنجم برای  کلیه روستاهایی که بالای ۲۰ خانوار هستند طرح تعریف خواهد شد.
وی بیان داشت: در تهیه طرح هادی روستاها به فعالیت هاو پتانسیل های گردشگری آنها توجه ویژه خواهد شد.
هاشمی افزود: به سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در روستاها در قالب ساخت سوئیت یا اقامتگاه های تفریحی با نما، سبک بومی ومحلی دارند تسهیلاتی ۱۵ میلیون تومانی با بهره ۵ درصدی پرداخت خواهد شد.وی تصریح کرد: همچنین سامانه  طراحی روستایی توسط بنیادمسکن طراحی شده که کلیه فعالیت ها از جمله اجرای طرح هادی، تملک و واگذاری اراضی روستایی  بصورت جامع در آن ثبت شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: یکی از اقداماتی که در روستاها کمتر به آن توجه شده صدور سند مالکیت است که این امر باعث شده است روستاییان از تسهیلاتی که دولت برای این امر اختصاص داده بی بهره بمانند.
وی بیان داشت: ما به نمایندگی از روستاییان کلیه مراحلی که جهت صدور سند مالکیت لازم است مثل نقشه برداری از روستا، تهیه نقشه بصورت A۴ را بر عهده گرفته و پس از صدور سند آن را در اختیار آنها قرار می دهیم، بدون اینکه روستاییان دراین امر مداخله کنند.
هاشمی با اشاره به نقش مهم مشارکت مردمی در اجرای طرح های هادی روستایی گفت:این مشارکت در قالب باز گشایی مسیر در طرح مصوب و در عملیات اجرایی تعریف می شود.
وی همچنین در تهیه طرح هادی روستایی به رعایت ضوابط و الزاماتی که باعث می شود اراضی روستایی کمتر باعث تغییر شوند اشاره کرد و افزود: از مردم تقاضا داریم تا مقاوم سازی ساختمان ها را بر اساس رعایت ضوابط مندرج در پروانه ساختمان و با نظارت کارشناسان مسکن صورت دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن