تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی تیم تراکتورسازی: بازیکنان تراکتورسازی به هشدارهای رسول توجه نکردند /با پیدا کردن مسیر قهرمانی باز هم مدعی می‌شویم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مربی تیم تراکتورسازی:
بازیکنان تراکتورسازی به هشدارهای رسول توجه نکردند /با پیدا کردن مسیر قهرمانی باز هم مدعی می‌شویم
مربی تیم تراکتورسازی گفت: باخت برابر تیم پدیده را فراموش کرده و دوباره در مسیر قهرمانی قرار خواهیم گرفت.

خبرگزاری فارس: بازیکنان تراکتورسازی به هشدارهای رسول توجه نکردند /با پیدا کردن مسیر قهرمانی باز هم مدعی می‌شویم



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین خطیبی شامگاه امروز در نشست بعد از بازی تیم تراکتورسازی برابر پدیده اظهار داشت: در ابتدا بابت شکست از تیم پدیده از هواداران تیم عذرخواهی کرده و باخت برابر پدیده را فراموش کرده و مسیر قهرمانی را  دوباره خواهیم یافت.
وی گفت: تیم پدیده تیم خوب و دونده‌ای است و در این بازی نیز ابتدا با یک گل از تیم ما پیش افتاد، تلاش بازیکنان تیم تراکتورسازی به گل تساوی منجر شد، اما این گل کمکی به تیم ما نکرد.
خطیبی تصریح کرد: گل دوم ساختار تیم ما را از لحاظ روحی روانی به هم زد و تغییرات تاکتیکی و عوض کردن سیستم بازی به 2-4-4 نتیجه لازم را نداشته و در تبریز مغلوب پدیده شدیم.
وی تاکید کرد: بازیکنان تیم تراکتورسازی هشدارهای لازم رسول خطیبی را توجه نکرده و فکر می کردند بازی در تبریز و حضور تماشاگران می تواند متضمن پیروزی این تیم باشد، اما در نهایت بازی خوبی از تیم تراکتورسازی ندیده و با وجود داشتن فرصت هایی برای گل تساوی نتیجه بازی را واگذار کردیم.
خطیبی گفت: ما بازی را بد آغاز کرده و گل بدی هم دریافت کردیم و امروز روز تراکتورسازی نبود و بازیکنان نشاط و شادبی بازی‌های قبلی را ‌نداشتند.
بازیکن سابق تیم تراکتورسازی و تیم ملی ایران در مورد اظهارات عضو هیئت مدیره تیم تراکتورسازی گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم و توجهی به این مسائل نداریم، اما قطعا این مصاحبه روی تیم اثر می‌گذارد.
مربی تراکتورسازی در مورد اینکه در 8 بازی 5 امتیاز گرفته است، تاکید کرد: هیئت مدیره نیز همین اشتباه را کرد و ما در 8 بازی گذشته 11 امتیاز گرفته بودیم و با شکست امروز در 9 بازی 11 امتیاز گرفته ایم  و باید آمار دقیق ارائه شود.
وی در مورد اشتباهات آندی و آندو گفت: این بازیکنان تازه به تیم تراکتورسازی پیوسته‌اند و زمان می‌برد تا در ترکیب تیم تراکتورسازی جا افتند، اندوی در بازی امروز تمرکز لازم را نداشت و بعد از دریافت دو گل تعویض کردیم و امیدواریم در بازی‌های آتی تیم بتواند انتظارات را برآورده سازد.
خطیبی در همین مورد اضافه کرد: دوندگی ی امان هافبک های پدیده میانه میدان را از تراکتورسازی گرفته بود و خط هافبک ما را از کار انداخته بودند و نتوانستیم در این بازی موقعیت‌سازی لازم را کنیم.
در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبری در خانه مغلوب تیم پدیده شده و تا رده پنجم جدول پایین آمد.
انتهای پیام/60017   

93/11/17 - 19:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن