تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802406752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه آبیک: حرمت‌شکنی وزارت ارشاد در شأن ملت ایران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه آبیک:
حرمت‌شکنی وزارت ارشاد در شأن ملت ایران نیست
امام جمعه شهر آبیک با اشاره به اعتراض شدید مراجع عظام تقلید به عملکرد اخیر وزارت ارشاد گفت: حرمت‌شکنی وزارت ارشاد در شأن ملت ایران نیست.

خبرگزاری فارس: حرمت‌شکنی وزارت ارشاد در شأن ملت ایران نیست



به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی‌ عصر (عج) این شهر اظهار کرد: به تازگی چهار تن از علمای مراجع تقلید نسبت به اقدامات خلاف شرع وزارت ارشاد اعتراض شدید داشته‌اند که مراتب این اعتراض در راستای اعطای مجوز به خواننده زن و تجلیل از نویسنده منحرف و هتاک بوده است.
وی افزود: این اقدامات وزارت ارشاد حرمت‌شکنی بوده و در شأن ملت ایران نیست.
خطیب جمعه شهر آبیک از واردات اجناس لوکس، تجملی و غیرضروری و خودروهای گران‌قیمت به کشور انتقاد کرد و ادامه داد: اینکه سالانه 50 تن آدامس، قاشق و چنگال، قهوه، میز بیلیارد، نخود فرنگی و لوازم اسکی به کشور وارد می‌شود با اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد؛ این در حالی است که امروز گرانی به اوج خود رسیده و تورم هم پایین نیامده است.
موسوی به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی اشاره و بیان کرد: نامه مبارک مقام معظم رهبری آبی بر روی آتش توطئه خبیث بود که البته همه نامه پخش نشده است و می‌طلبد جوانان نقطه به نقشه نامه رهبری را از طریق فضای مجازی به سمع و نظر جوانان امریکایی و اروپایی برسانند.
وی اضافه کرد: دشمنان ما را از تحریم‌ها می‌ترسانند در حالی که به فرموده امام راحل اگر ما را تحریم اقتصادی کنند فرزند رمضان هستیم و اگر تحریم نظامی کنند فرزند محرم هستیم یعنی کسی که رمضان و محرم دارد از تهدید و تحریم نمی‌ترسد.
امام جمعه شهر آبیک خاطرنشان کرد:درست است که دنیا همه چیز دارد ولی ما کمترش را داریم ولی آنچه داریم دنیا ندارد که می‌توان به ایمان، توکل بر خدا، جرأت، شجاعت، اعتماد به نفس، تقوا، علم و فضیلت اشاره کرد.
موسوی تصریح کرد: ملت ایران از تحریم و تهدید نمی‌ترسد و بمب اتم هم نمی‌خواهد ولی این سئوال مطرح است که آیا دشمنان نظام با بمب اتم توانسته‌اند برای اسرائیل، آمریکا و غرب و اروپا امنیت ایجاد کنند به ویژه اسرائیل معلون که از زمان بسته شدن نطفه خبیثش تاکنون یک روز بدون ترس و وحشت نداشته است و از روی ترسش اقدام به کودک‌کشی می‌کند.
وی افزود: با حمله برق‌آسای حزب‌الله به رژیم صهیونیستی در پاسخ به شهادت شهدای حزب‌الله، صهیونیست‌ها دچار برق‌گرفتگی شدند و خبرش به سرعت در دنیا منتشر شد که بیانگر این است که حزب‌الله پاسخ به دشمنان را حق خود می‌داند و چیزی به نام قاعده بازی برایش ارزش ندارد بلکه از حق قانونی، اخلاقی و انسانی خود با تجاوز در هر زمان و مکان مقابله می‌کند.
خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: اگر نرمش نظام اسلامی با دشمنان قهرمانانه نباشد، دشمن گستاخ و گستاخ‌تر می‌شود.
 
*انقلاب اسلامی توسط مردم از گردنه‌های نفس‌گیر عبور کرده است
موسوی گفت: انقلاب اسلامی توسط مردم توانسته از گردنه‌های صعب‌العبور و نفس‌گیر عبور کرده و موانع بسیاری را پشت سر گذارد و در حال حاضر با علمداری مقام معظم رهبری در سربالایی تند و بدون وقفه به پیش می‌رود که لازم است در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به رجزخوانی‌های دشمنان داده شود.
وی افزود: نظیر 22 بهمن در تاریخ و نهضت انبیای الهی وجود داشته ولی پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 57 بسیار ارزشمند و شگرف بوده است که در این روز رژیم ستم‌شاهی شاهنشاهی سقوط کرد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
امام جمعه شهر آبیک به روز یک‌شنبه  19 بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش و اعلام همبستگی همافران انقلاب اسلامی و دیدار تاریخی امام قدس‌سره شریف اشاره و اظهار کرد: در این روز که در شرایط سخت و نفس‌گیری قرار داشتیم نیروی هوایی شجاعت و جرأت به خرج داد و با اسلام و امام بیعت کردند یعنی با پوشیدن کفن و گفتن شهادت با امام راحل بیعت کردند.
موسوی افزود: جنایت باقساوت اخیر داعشی‌ها و تکفیری‌ها مبنی بر زنده زنده سوزاندن خلبان اردنی خشم توأم با نفرت را در جهانیان برانگیخت و حامیان آنان که از خودشان وحشی‌تر بودند خم به ابروی ناپاکشان نیاوردند.
انتهای پیام/77006/
 

93/11/17 - 16:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن