تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820363457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز شمارش معکوس تا از بین رفتن داعش/ این گروه تروریستی از درون نابود شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امیری‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
آغاز شمارش معکوس تا از بین رفتن داعش/ این گروه تروریستی از درون نابود شده است
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: افکار، روش‌ها و برخورد داعش باعث شده که افکار عمومی چه در منطقه و چه در سطح جهان به این گروه تروریسیتی، موضع منفی بیشتری داشته باشند؛ ضمن این که گروه تروریستی از درون نابود شده و عاقبت اعضاء‌ این گروه متوحش، همدیگر را از بین خواهند برد.

داعش ضعیف شده ولی همچنان تهدید است
«رضا امیری‌مقدم» در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با وضعیت داعش در منطقه، اظهارداشت: داعش، در حال حاضر با شکست‌های مختلفی در سوریه و به خصوص در موضوع عین‌العرب یا همان کوبانی، مواجه شده و در عراق هم طی یک ماه گذشته تعرضاتی را در اطراف سامرا و کرکوک داشته که نیروهای عراقی اقدامات آن‌ها را خنثی و داعشی‌ها را به عقب راندند.
 
این کارشناس مسائل غرب آسیا ادامه داد: در استان دیالی، داعش به صورت رسمی توسط ارتش و نیروهای مردمی پاکسازی شده، اما همچنان استان‌های نینوا، موصل و الانبار در تسلط تروریست‌ها قرار دارد.

وی تصریح کرد: بخش‌هایی از استان صلاح‌الدین، اطراف کرکوک و اربیل نیز آلوده به وجود گروه تروریستی داعش است و نبرد و درگیری همچنان ادامه دارد.
 
امیری‌مقدم اظهار داشت: داعش و گروه‌های تکفیری دیگر، از ابتدا بنا به خشونت داشتند و این مسئله تازه‌ای نیست و آن‌ها هر جایی که توانستند با مخالفان و مردم آن‌ مناطق با خشونت برخورد کردند، ترور و سر بریدن و این قبیل جنایات جزو ذات گروه‌های تکفیری است.
 
وی با اشاره به علت نام‌‌گذاری این گروه‌ها به تکفیری افزود: آن‌ها غیر از خودشان دیگران را کافر می‌دانند، حال که آن‌ها کافر شدند ریختن خون‌شان نیز حلال است، از نظر آن‌ها بریدن سر افراد و این دست جنایات ثواب محسوب می‌شود و این موضوع برای انسان‌هایی که از بیرون به قضیه نگاه می‌‌کنند و دارای عاطفه و رحم هستند، قساوت تکفیری‌ها را به نمایش می‌گذارد و باید گفت شمارش معکوس برای از بین رفتن داعش، آغاز شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: افکار، روش‌ها و برخورد داعش باعث می‌شود با گذشت زمان افکار عمومی چه در منطقه و چه در سطح جهان به این گروه تروریسیتی، موضع منفی بیشتری داشته باشند ضمن این که گروه تروریستی از درون نابود شده و عاقبت اعضاء‌ این گروه متوحش، همدیگر را از بین خواهند برد.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

ایران قتل فجیع "خلبان اسیر اردنی" را محکوم کرد
افخم اقدام تروریستی گروهک داعش علیه شهروند ژاپنی را محکوم کرد
کوبانی به آمرلی دیگری مبدل شده است/ شکست جبهه غربی-عربی در سوریه
گسترش روابط بغداد _ مسکو/ برخورد روس‌ها با تروریسم جدی است
رسانه‌ای ترین گروه تروریستی تاریخ/ تکرار صحنه‌ جنایات‌ با هدف شکستن قبح آن/ کلید خوردن سناریوی "شارلی ابدو" با تروریسم رسانه‌ای




کد خبر: ۵۱۲۳۵۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن