تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد لزوم توسعه زیرساخت‌های مربوط به بخش ICT در همه شهرهای کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد
لزوم توسعه زیرساخت‌های مربوط به بخش ICT در همه شهرهای کشور
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر لزوم توسعه زیرساخت‌های مربوط به بخش ICT در همه شهرهای کشور تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم توسعه زیرساخت‌های مربوط به بخش ICT در همه شهرهای کشور



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد حسن‌آبادی عصر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری‌ها مسئول ایجاد شهرداری الکترونیک و شهر الکترونیک هستند.
وی با اشاره به اینکه خدمات شهرداری الکترونیک باید مبتنی بر تکنولوژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد، تصریح کرد: این اقدام برای ارائه خدمات با کیفیت، با سرعت و با هزینه کمتر است.
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشوربا اشاره به اینکه شهرداری‌ها دو نوع فعالیت را در این حوزه دنبال می‌کنند، گفت: یک نوع مربوط به فعالیت‌های عمومی و نوع دیگر نیز مربوط به فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی است.
وی با بیان اینکه برای نمونه در حالت عمومی بسیاری از شهرداری‌ها از سیستم‌های اداری مربوط به بخش اداری و مالی مکانیزه و الکترونیکی استفاده می‌کنند، افزود: در حال حاضر تعداد بسیاری از شهرداری‌ها در این سمت حرکت می‌کنند. * لزوم توسعه سیستم‌های مکانیزه در بخش فعالیت‌های تخصصی و عملیاتی
حسن‌آبادی بر لزوم توسعه سیستم‌های مکانیزه در بخش فعالیت‌های تخصصی و عملیاتی مربوط به مردم در شهرداری‌ها تاکید کرد و یادآور شد: در این زمینه برای نمونه شهرداری‌ها باید از بخش ICT برای ارائه خدمات با کیفیت و با سرعت و هزینه کمتر استفاده کنند تا مردم خدمات بهتری دریافت کنند.
وی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های مربوط به بخش ICT در کشور تاکید کرد و افزود: تلاش می‌شود این خدمات در بستر بهتری به عموم مردم ارائه شود.
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطر نشان کرد: برای تحقق این امر تلاش می‌شود بستری برای اتصال سیستم‌های دستگاه‌های اجرایی با حوزه مدیریت شهری در شهرداری‌ها ایجاد شود تا کشور به سمت جامعه الکترونیک شهری حرکت کند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در اکثر شهرداری‌های مراکز استان از سیستم‌های پشتیبانی مکانیزه و سیستم‌های عملیاتی مکانیزه شده استفاده می‌شود، متذکر شد: در حال حاضر سازمان به فکر توسعه زیرساخت‌های مربوط به این زمینه است. * اتصال نرم افزارهای شهرداری‌ها به نرم افزار دیتاسنتر در سازمان شهرداری‌ها
حسن‌آبادی با اشاره به اینکه سازمان برنامه ریزی لازم را برای توسعه این سیستم در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: در مرحله بعدی این برنامه در شهرهای بالای 5 هزار نفر جمعیت و پس از آن در شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود.
وی به اتصال نرم افزارهای شهرداری کل شهرها به نرم افزار دیتاسنتر در مرکز استان و سازمان شهرداری‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر این برنامه به صورت پایلوت در دو استان همدان و قزوین در حال اجرا است.
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه برای اجرای این برنامه‌ها متکی به اعتبارات خود شهرداری‌ها هستیم، گفت: سازمان شهرداری‌ها به دنبال کمک‌های فنی و تکنولوژی و یکسان سازی دستورالعمل‌ها و ضوابط مشخص است.
انتهای پیام/73008/

93/11/17 - 07:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن