تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819211734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازدواج زودهنگام عمده‌ترین چالش حوزه بانوان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل : ازدواج زودهنگام عمده‌ترین چالش حوزه بانوان اردبیل خبرگزاری پانا:مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: ازدواج‌های زودهنگام و زیر 15 سال دختران عمده‌ترین چالش حوزه بانوان استان اردبیل است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۶ بهمن ساعت 13:40

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل = خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، ماریا موسوی در جشن بزرگ دهه عشق که در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: چهارمین روز از ایام مبارک دهه فجر به نام روز انقلاب اسلامی، تحکیم خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی نامگذاری شده است. وی با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی همراه با امور بانوان استان تصریح کرد: متأسفانه در سال 93 امور بانوان و خانواده از یک درصد اعتبارات مصوب این حوزه به صورت اسمی محروم بوده اما در عمل تمامی دستگاه‌ها همراه و همسو بودند و تا به امروز توانستیم برنامه‌های خود را جلو ببریم. مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های امسال ما رسیدگی به حوزه دختران روستایی و عشایری بود که مشکلات این بخش نسبت به حوزه شهری مضاعف به نظر می‌رسد. موسوی به تشکیل شاخه بانوان کشاورز اشاره کرد و افزود: این شاخه را برای اولین بار در ایران و در استان اردبیل تشکیل دادیم. وی برگزاری نشست با 44 دهیار زن استان را یادآور شد و بیان کرد: دهیاران زن می‌توانند به عنوان بازوان اجرایی ما را در امر حل مشکلات بانوان و دختران حوزه روستایی یاری دهند. موسوی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ازدواج‌های زودهنگام و زیر 15 سال از عمده چالش‌های ماست و متأسفانه آمار این ازدواج‌ها در استان ما از میانگین کشوری بالاتر است. وی ادامه داد: سعی کردیم برای فرهنگ‌سازی در این زمینه و با کمک چندین نهاد دیگر اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دهیم. مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در مورد مشکلات موجود در زمینه ادامه تحصیل برخی از مناطق اردبیل گفت: در برخی مناطق استان دسترسی به مدارس برای دختران ممکن نبود که طبق مصوبه کارگروه قرار شد سه باب مدرسه در حوزه روستایی و عشایری با شناسایی آموزش و پرورش و توسط نوسازی مدارس استان احداث شود. موسوی در ادامه به بحث ایجاد تعاونی‌های بانوان در مناطق روستایی و پرداخت وام تبصره‌دار به خصوص در مناطق مرزی اشاره کرد. وی افزود: امیدواریم با تشکیل تعاونی‌های زنان در این مناطق مهارت بانوان توانمند را توسعه داده و ایجاد اشتغال کنیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن