تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820585488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان با تامل در ایثار شهدا به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی: دانش آموزان با تامل در ایثار شهدا به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کنند خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: دانش اموزان باید به تامل بپردازند که چرا شهدا از جان خود گذشتند همچنین از وظایف خود در قبال جانفشانی های این عزیزان آگاه شوند و به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران کمک کنند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۶ بهمن ساعت 11:39

خبرگزاری پانا+دانش آموزان با تامل در ایثار شهدا به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کنند

به گزارش خبرگزاری پانا، شیرخانی در همایش میهمانی لاله ها در مزار شهدای اراک برگزار شد، افزود: دانش آموزان با تحصیل و رفتار شایسته خود باید در راستای به کمال رساندن اهداف جامعه اسلامی و رضایت مقام رهبری گام های موثر بردارند.
وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: رهبری عالمانه معمار کبیر انقلاب، وحدت کلمه موجود در بین آحاد ملت، ایمان و اعتقاد وجودی مردم ایران اسلامی 3 عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: این عوامل موجب شد تا هیچ خط انحرافی نتواند مردم ایران اسلامی را از مسیری که جهت قله هدف و کمال مطلوب در نظرگرفته بودند منصرف کند.
شیرخانی ابراز داشت: به لطف الهی جامعه ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری دارای اهمیت و آرامش است، کشورهایی که از امنیت و آرامش کافی برخوردار نیستند به جهت در اختیار نداشتن رهبری شایسته موفق نمی شوند.
وی تصریح کرد: مقاومت و از خودگذشتگی شهدا در سال 1357 به این دلیل جاودان شد که آنها تنها با خلوص نیت پا به عرصه گذاشتند و تنها به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی بودند.
در این همایش که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، دانش آموزان عضو تشکیلات دانش آموزی فرزانگان مزار شهدا را گلباران و عطرافشان کردند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن