تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819498221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پره‌سر: انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه پره‌سر:
انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی است
امام جمعه پره‌سر گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی است.

خبرگزاری فارس: انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی است



به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در یادواره 17 شهید والامقام پره‌سر در مسجد جامع دهستان دنیاچال این بخش، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های رهبری امام خمینی (ره) ایمان به خدا و وحدت ملت ایران به وقوع پیوسته است. 
وی با اشاره به اینکه مردم به وعده قرآن جامه عمل پوشاندند و با ایمان به خدا وارد صحنه انقلاب شدند، افزود: مردم وعده خدا را باور داشتند و توانستند حکومت شاهنشاهی را به زباله‌دان تاریخ بفرستند. 
امام جمعه پره‌سر با بیان اینکه عده‌ای می‌خواستند حکومت جمهوری ایران باشد، گفت: امام راحل با قاطعیت پاسخ دادند که جمهوری اسلامی ایران است.
وی اساس پیروزی انقلاب اسلامی را برگرفته از قرآن و آموزه‌های دینی دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی زیر پرچم ولایت تحقق پیدا کرده است.
مهدی‌نژاد با تصریح بر اینکه اسلام قبل از پیروزی انقلاب تبدیل به رویا شده بود، یادآور شد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عظمت اسلام هستیم.
وی یادواره شهدا را در جامعه تاثیرگذار دانست و ادامه داد: دشمنان می‌خواهند با جنگ نرم به اعتقادهای جوانان آسیب برسانند.
امام جمعه پره‌سر استمرار نظام اسلامی را از برکات فرهنگ شهادت در جامعه خواند و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام شهدا حضور جوانان در صحنه‌های انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است. 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت امام حسین (ع) است، افزود: امام راحل در مکتب جدش پرورش یافته بود و با فرهنگ عاشورا توانست اسلام را دوباره احیا کند.
مهدی‌نژاد تصریح کرد: انقلابی که به پشتوانه خون شهدای گرانقدر و تلاش امام راحل تشکیل شده بود به برکت خون شهدا نیز حفظ می‌شود. 
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران رضوانشهر نیز با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهداست، گفت: پاسداری از خون پاک شهدا وظیفه تمام مسئولان نظام است. 
مسلم همتی، با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا می‌تواند نمونه‌ای از مبارزه با جنگ نرم دشمن باشد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از آثار برگزاری یادواره شهدا است.  وی اظهار کرد: باید بتوانیم با مقاومت و ایستادگی مرز خودمان را با دشمنان و مستکبران جهان مشخص کنیم تا حافظ عظمت و شکوه انقلاب باشیم ضمن اینکه به آینده روشن کشور برای عدالت و پیشرفت امیدواریم. انتهای پیام/2300/ذ30

93/11/16 - 00:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن