تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد راهکارهاي اجرايي براي طرح زکات ارائه دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۳۴ب.ظ)
استاندار کرمانشاه در شوراي زکات استان: بايد راهکارهاي اجرايي براي طرح زکات ارائه دهيم دومين گردهمايي اعضاي شوراي زکات استان به رياست استاندار و با حضور حجت الاسلام تقوي، رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور و نيز ائمه جمعه شيعه و سني استان، فرمانداران، بخشداران و تعدادي از مديران کل دستگاه هاي اجرايي در سالن شهداي دولت استانداري کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه در اين مراسم ضمن تبريک دهه فجر به نقش امام خميني (ره) در پيروزي انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبري پيامبرگونه امام (ره) باعث حضور اقشار مردم در مبارزات انقلاب شد و همين نيروي رهبري کردن جامعه و ايماني که مردم به راه امام داشتند باعث شد که انقلاب به پيروزي برسد.
وي افزود: يکي ديگر از نمونه هاي حضور مردم و مشارکت اجتماعي، دوران دفاع مقدس است که باز هم پيوند رهبري و مردم باعث شد ملت ما از اين مرحله نيز با سربلندي بيرون بيايد.
رضايي اجراي موفق طرح زکات را نيز به حضور و مشارکت مردم مرتبط دانست و گفت: در بحث زکات هم که يکي از دستورات و تاکيدات اسلام در جهت حل مشکلات فقرا و مستضعفان است هر گاه حضور فعالانه روحانيت در کنار همکاري و همراهي مردم را شاهد بوده ايم در آن موفق بوده ايم که در اين چند سال گذشته اين همکاري و همراهي باعث اجراي موفق اين طرح شده است.
استاندار در ادامه تصريح کرد: با توجه به اهميت زکات در حل مشکلات مردم و نيز براي اجراي موفق اين حکم ديني، بنده و مجموعه دولت آماده هر گونه همکاري و مسووليت پذيري هستيم که گام اول آن فعال کردن شوراي زکات استان است و نيز بايد راهکارهاي اجرايي را براي اين طرح در استان ارائه دهيم تا مردم استان از برکات اين طرح برخوردار شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن