تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805569044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره تلفني مدير عامل سازمان بنادر و دبيرکل IMO اقاي سيکيموزو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۵۷ب.ظ)
مذاکره تلفني مدير عامل سازمان بنادر و دبيرکل IMO اقاي سيکيموزو در راستاي تقويت همکاري‌هاي سازمان بنادر و دريانوردي به عنوان مرجع ملي دريايي ايران و سازمان بين المللي دريانوردي (IMO) و همچنين ارتقاي جايگاه جمهوري اسلامي ايران در مجامع بين المللي دريايي، معاون وزير راه و شهرسازي مذاکره تلفني با دبيرکل سازمان بين المللي دريانوردي (IMO) به صورت تلفني مذاکره کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در ابتداي مذاکره آقاي سعيد نژاد فرارسيدن سال 2015 ميلادي را به تبريک گفت و براي دبير کل و مجموعه IMO آرزوي موفقيت نمود.
مهندس سعيدنژاد هدف از اين تماس را برقراري ارتباط مستمر با IMO و هماهنگي جهت ارتقاي سطح هماهنگي و همکاري‌ها عنوان کرد.
مدير عامل سازمان بنادر اظهار کرد: سازمان بنادر و دريانوردي به نمايندگي از طرف دولت جمهوري اسلامي ايران همواره همکاري گسترده اي را در زمينه‌هاي فني و اجرايي با سازمان بين المللي دريانوردي و اعضاي آن با هدف حصول به اهداف عاليه آن سازمان داشته است.
اين سازمان ضمن اعلاام آمادگي براي گسترش بيش از پيش همکاري‌ها با سازمان بين المللي دريانوردي آمادگي دارد به عنوان يک کشور بزرگ و توانمند دريايي در سطح منطقه و جهان، در اجراي فعاليت‌هاي منطقه اي آن سازمان از جمله برگزاري سمينارهاي منطقه اي و دوره‌هاي آموزشي منطقه اي همکاري‌هاي خود را گسترش دهد.
مهندس سعيدنژاد اضافه کرد: جمهوري اسلامي ايران مي‌تواند با در اختيار گذاشتن فضاي مناسب، تجهيزات لازم و همچنين شرايط مطلوب از نظر معيشت و حضور نمايندگان کشورهاي عضو در منطقه و جهان، در زمينه برگزاري کنفرنس هاي بين المللي و منطقه اي و دوره‌هاي آموزشي با IMO همکاري نمايد، ما اميدواريم در سال 2015 اين امکان براي ايران بوجود آيد.
سعيدنژاد ضمن اشاره به حضور فعال نمايندگان ايران در اجلاس‌هاي مختلف IMO و همچنين مشارکت در پروژه‌هاي مختلف بين المللي از جمله GBS، مميزي IMO و کنوانسيون‌هاي زيست محيطي دريايي، اعلام کرد: در راستاي ارتقاي همکاري‌ها اين سازمان مجدانه علاقه مند است کارشناسان خبره ايراني در پست‌هاي کارشناسي (Professional) آن سازمان به کار گرفته شوند.
معاون وزير راه با اشاره به آگاهي از شرايط IMO براي انتخاب و همچنين تعداد متقاضيان در اين زمينه، بر اساس اصل توزيع جغرافيايي، قدمت حضور ايران در IMO و تخصص کارشناسان ايراني، حضور حداقل 3 کارشناس ايراني در پست‌هاي کارشناسي را حق جمهوري اسلامي ايران به عنوان يک عضو فعال دانستند.
سعيد نژاد اعلام کرد: نماينده ثابت سازمان در IMO به منظور ارتقاي همکاري‌هاي فني و تخصصي في مابين مأموريت ويژه از طرف سازمان دارند.
وي با اشاره به توانمندي‌هاي فني و آموزشي موجود در مراکز علمي دريايي جمهوري اسلامي ايران خواستار همکاري دبير کل و IMO به منظور توسعه همکاري‌هاي دانشگاه جهاني دريانوردي (WMU) با دانشگاه‌ها و مراکز علمي کشور و همچنين تأسيس شعبه مشترک با يکي از مراکز علمي دريانوردي به منظور تأسيس يک دانشگاه بين المللي دريانوردي با همکاري WMU شدند.
ايشان ضمن اشاره به مذاکرات صورت پذيرفته با رياست دانشگاه مذکور و همچنين دعوت از ايشان جهت انجام مذاکرات جدي در ايران، انتخاب خانم دومبيا هنري که از مديران باسابقه در سازمان بين المللي کار دريايي و همچنين تجربه فراواني در تکميل کنوانسيون جامع کار دريايي داشته‌اند و همچنين در سمينارهاي بين المللي در ايران نيز شرکت نموده و آشنايي با توانمندي‌هاي جمهوري اسلامي ايران دارند را مثبت ارزيابي کرده و خواستار کمک دبير کل در دست يابي به هدف مذکور پس از تحويل گيري پست جديد توسط خانم هنري شدند.
در اين مذاکره تلفني دبير کل نيز ضمن تشکر از جناب آقاي سعيد نژاد و تبريک متقابل سال 2015 ميلادي به تلاش و همکاري‌هاي گسترده جمهوري اسلامي ايران با سازمان بين المللي دريانوردي در راستاي اهداف آن را بسيار مطلوب ارزيابي نمودند و ابراز اميدواري نمودند ضمن ادامه اين روند در کليه زمينه‌ها امکان توسعه همکاري‌ها فراهم آيد.
ايشان با اشاره به همکاري‌هاي کليه کارشناسان و مديران IMO با نماينده ثابت سازمان، اظهار نمودند: در جلسه مورخ 28 ژانويه سال جاري با کاردار جمهوري اسلامي ايران در انگلستان و نماينده دائم در IMO راه‌هاي ارتقاي همکاري‌هاي في مابين مورد بررسي قرارگرفته است.
ايشان ضمن تاکيد بر فرايند اعلام عمومي براي به کارگيري نيروهاي تخصصي در پست‌هاي کارشناسي و با اشاره به لزوم اعلام آمادگي متقاضيان در وقت مقرر اظهار داشتند: تلاش خود را براي به کارگيري کارشناسان خبره دريايي جمهوري اسلامي ايران به کار خواهند بست.
آقاي دبير کل با اشاره به بررسي‌هاي در حالا انجام در IMO و دانشگاه جهاني دريانوردي (WMU) مبني بر همکاري دانشگاه مذکور با دانشگاه‌هاي ملي کشورهاي عضو و نحوه ارتقاء آموزش‌هاي دريانوردي در سطح بين المللي، از پيشنهاد جمهوري اسلامي ايران استقبال نموده و اظهار داشتند؛ تلاش خود را در اين زمينه خواهند نمود.
آقاي دبير کل ضمن اعلام آشنايي با توان کشور در برگزاري کنفرانس‌ها و دوره‌هاي آموزشي منطقه اي و بين المللي، اظهار نمودند: در برنامه‌هاي آينده از طريق بخش همکاري‌هاي فني موضوع را پيگيري خواهند نمود.
در پايان آقاي سعيد نژاد ضمن تشکر از برقراري اين تماس تلفني از آقاي دبير کل و مديران ارشد IMO دعوت به عمل آوردند در جمهوري اسلامي ايران حضور يابند و در مراسم‌ها و کنفرانس‌هاي دريايي ملي و بين المللي شرکت نمايند که ايشان ضمن تشکر آمادگي IMO جهت حضور در اين کنفرانس‌ها را اعلام نمودند.
همچنين در پايان آقاي دبير کل ابراز اميدواري نمودند: در آينده نزديک در IMO با آقاي سعيد نژاد ملاقات حضوري نيز داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن