تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803926641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب يک دوربين در هر ۲۰ کيلومتر جاده‌هاي کشور/ اجراي طرح اندازه‌گيري سرعت خودورها در حد فاصل دو دوربين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۶ب.ظ)
آخوندي خبر داد: نصب يک دوربين در هر ۲۰ کيلومتر جاده‌هاي کشور/ اجراي طرح اندازه‌گيري سرعت خودورها در حد فاصل دو دوربين وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه هر ۲۰ کيلومتر يک دوربين در جاده‌هاي کشور نصب مي‌شود گفت: اين کار براي آن است که سرعت متوسط خودروها بين دو دوربين اندازه‌گيري شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن در حاشيه مراسم افتتاح تقاطع غير همسطح دانشگاه آزاد نجف‌آباد و روکش آسفالت خميني‌شهر نجف‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: حدود ۱۲۱ کيلومتر بزرگراه در استان اصفهان به مناسبت دهه فجر آماده بهره‌برداري است که حدود ۶۵ ميليارد تومان براي اين پروژه‌ها اعتبار هزينه شد.
وي همچنين از تعيين تکليف پروژه کنارگذر شرقي اصفهان خبر داد و گفت: مدت‌ها بود که درباره اين کنارگذر تصميم‌گيري نشده بود، اما؛ با هماهنگي‌هايي اين کار انجام شد. طول کنارگذر شرقي اصفهان حدود ۹۴ کيلومتر است که ساخت اين پروژه هم براي مردم اصفهان و هم براي عابران محور شمال جنوب مي‌تواند بسيار حائز اهميت باشد.
عضو کابينه دولت يازدهم درباره آخرين وضعيت پروژه خط آهن سريع‌السير تهران - قم - اصفهان گفت: رئيس‌جمهور بر شروع عمليات اجرايي اين خط آهن تأکيد کرد که اين پروژه به‌زودي اجرايي مي‌شود.
وزير راه و شهرسازي افزود: ۱۲ ميليارد تومان براي ايمني علائم و سيستم‌هاي آشکارسازي به‌منظور افزايش ايمني تردد اعتبار هزينه شده است.
وي گفت: ايمني يک موضوع نسبي است و عامل انساني نقش بسيار مهمي در بروز حوادث جاده‌اي دارد. حدود ۲۰ ميليون نفر در جاده‌هاي کشور رانندگي مي‌کنند بنابراين رفتار انساني در جاده‌ها موضوع بسيار مهمي است، اقدامي که بايد انجام دهيم اين است که با علائم آشکارساز، سطح ايمني در جاده‌ها را افزايش دهيم؛ افزون بر آن بايد نظام کنترل مديريت جاده‌ها را هم اجرايي کنيم.
وزير راه و شهرسازي افزود: در هماهنگي بسيار خوبي که با پليس صورت گرفته وضعيت ايمني جاده‌ها بهبود مي‌يابد، در اين راستا اطلاعات ثبت شده ۲۴۰ دوربين که پيش از اين تخلفات را ثبت مي‌کردند، اما؛ در اختيار پليس قرار نمي‌گرفت با هماهنگي‌هاي به‌عمل‌آمده به پليس راهور ارائه مي‌شود.
وي ادامه داد: البته بر اساس طرح بسيار بزرگي که در دست انجام است حدود هزار و ۸۰۰ دوربين ديگر براي تمام راه‌هاي شرياني کشور در نظر گرفته شده تا در هر ۲۰ کيلومتر در جاده‌هاي کشور يک دوربين نصب و سرعت متوسط خودروها بين ۲ دوربين اندازه‌گيري شود که اين طرح به‌زودي اجرايي مي‌شود، اما؛ مهم‌ترين موضوع علاوه بر مباحث فني و مهندسي در جهت بهبود ايمني راه‌ها، تغيير رفتار رانندگان است که بايد اين موضوع در کل جامعه فرهنگ‌سازي شود.
آخوندي درباره پروژه‌هاي مسکن مهر استان اصفهان نيز گفت: در دهه فجر امسال بيش از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شد؛ خوشبختانه در استان اصفهان پيشرفت پروژه‌ها بسيار خوب بود به‌طوري‌که از حدود ۲۱۱ هزار مسکن مهر در اين استان، افتتاح حدود ۲۴ هزار پروژه باقي‌مانده است که تلاش مي‌کنيم تا پايان سال ۹۴ تکميل شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن