تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805347445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه بيمارستان وقفي تخصصي سرطان در کشور در حال احداث است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۹ب.ظ)
رئيس سازمان اوقاف: سه بيمارستان وقفي تخصصي سرطان در کشور در حال احداث است نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه با اشاره به طرح وقف جمعي از طريق عرضه اوراق وقف در کشور گفت: امسال با عرضه و فروش اوراق وقف براساس طرح وقف جمعي، احداث سه بيمارستان تخصصي سرطان در شهر ري، اراک و شيراز آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين علي محمدي، پيش از ظهر امروز چهارشنبه 15 بهمن‌ماه در سفر خود به استان يزد در ديدار با نماينده ولي‌فقيه در استان و امام‌جمعه يزد اظهار داشت: اجراي امينانه نيت واقفان در حوزه وقف، يکي از رسالت‌ها، مسئوليت‌ها و اولويت‌هاي اصلي سازمان اوقاف و امور خيريه و دستور کار هميشگي اين سازمان است.
وي بيان کرد: اجراي امينانه نيت واقفان را يک تکليف شرعي براي خود و آحاد مردم مي‌دانيم ضمن اينکه مقام معظم رهبري نيز بر اين نکته، بارها تأکيد کرده‌اند.
رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه با اشاره به اينکه گسترش وقف‌هاي جمعي و گروهي نيز از سوي سازمان اوقاف پيگيري مي‌شود، عنوان کرد: گسترش وقف‌هاي جمعي و گروهي علاوه بر ترويج فرهنگ تعاون و همکاري، به توسعه و ترويج فرهنگ وقف نيز کمک مي‌کند.
حجت‌الاسلام محمدي خاطرنشان کرد: در قالب اين نوع وقف، افراد در قالب گروه‌هاي مختلف صنفي، قومي و ... مي‌توانند وقف انجام دهند که در صورت تحقق اين امر، مي‌توانيم شاهد موقوفات کلان در کشور باشيم.
نماينده ولي‌فقيه در سازمان اوقاف و امور خيريه با بيان اينکه با انجام اين شيوه از وقف مي‌توان بسياري از مشکلات و نيازهاي جامعه که دولت به‌تنهايي قادر به رفع آن‌ها نيست را برطرف کرد، تصريح کرد: الگوهايي نيز در استان‌هاي مختلف کشور درزمينهٔ وقف‌هاي گروهي و جمعي وجود دارد و امسال درمان بيماران سرطاني و ايجاد مراکز درماني با استفاده از شيوه وقف جمعي در شهرهاي مختلف ازجمله ري، شيراز و اراک انجام‌شده و عرضه اوراق مشارکت وقف آن در حال اجراست.
وي اظهار اميدواري کرد: با ترويج فرهنگ وقف جمعي در استان يزد، به‌زودي در اين استان نيز شاهد وقف‌هاي کلان جمعي و گروهي باشيم تا بخشي از نيازهاي استان نيز از اين طريق به‌ويژه در حوزه درمان برطرف شود.
حجت‌الاسلام محمدي با اشاره به اينکه کسب اطلاعات جغرافيايي و مکاني موقوفات و رقبات يکي از اولويت‌هاي اصلي سازمان اوقاف و امور خيريه است، بيان کرد: در اين راستا تاکنون در 750 نقطه از کشور، ارتباط فناوري اطلاعات به‌صورت يکپارچه اجراشده است.
وي همچنين از بازنويسي وقف نامه‌ها در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: در اين حوزه اختلافاتي که با منابع طبيعي در اين زمينه وجود داشت نيز در قالب کارگروهي ويژه در حال پيگيري و رفع است.
رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به گستردگي حوزه فعاليت‌هاي سازمان اوقاف، امامزادگان را يکي از اصلي‌ترين محورهاي فعاليت‌هاي اين سازمان برشمرد و افزود: ويژه برنامه‌هاي فرهنگي در امامزادگان و بقاع متبرکه از چند سال پيش در حال اجراست و همچنان نيز باقوت اجرا خواهد شد.
وي تأکيد کرد: فرمايش مقام معظم رهبري درزمينهٔ اينکه امامزادگان بايد قطب فرهنگي شوند به‌تدريج در حال تحقق است و تاکنون نيز شاهد اتفاقات خوبي در اين زمينه بوده‌ايم.
حجت‌الاسلام محمدي به تشريح فعاليت‌هاي قرآني در سازمان اوقاف و امور خيريه پرداخت و بيان کرد: اين مسابقات هرسال مخاطبان بسيار زيادي از سراسر کشور دارد و تنها در سال گذشته يک‌ميليون و 400 هزار نفر در اين مسابقات شرکت کرده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن