تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرعت اينترنت در انگلستان افزايش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۱۵ب.ظ)
سرعت اينترنت در انگلستان افزايش مي يابد دولت انگلستان اعلام کرد قصد فراهم کردن سرعت 50 مگابايتي براي کاربران را دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرکز تنظيم قوانين مخابراتي و راديويي بريتانيا موسوم به Ofcom از صنعت مخابرات اين منطقه درخواست کرد فرکانس طيف باند مخابراتي خود را به بالاتر از ۶ گيگاهرتز برسانند که پيش‌بيني مي‌شود خدمات مربوط به اين تغييرات تحت شبکه 5G به دست مشترکان برسد.
به گزارش اينکوئيرر، اين مرکز قانون‌گذاري اعلام کرد که ابزارهاي سازماني مخصوص فناوري‌هاي 5G تا پيش از سال ۲۰۲۰ به صورت عملي به کار گرفته نمي‌شوند. اما هم‌اکنون زمان آن فرا رسيده است تا عمليات‌هاي زيرساختي و تفهيم قابليت نسل پنجم شبکه‌هاي مخابراتي و فرکانس‌هاي مربوطه آغاز شود.
نسل پنجم شبکه‌هاي مخابراتي که با نام 5G شناخته مي‌شود که به گونه‌اي تعريف شده است که مي‌تواند سرعت انتقال داده‌ها را به ميزان قابل ملاحظه افزايش دهد و اين طور که Ofcom پيش‌بيني کرده است، بر اساس آن مي‌تواند دسترسي به اينترنت با سرعت ۱۰ تا ۵۰ گيگابيت در ثانيه با تاخير يک ميلي‌ثانيه را براي مردم خود به ارمغان بياورد.
نسل بعدي شبکه‌هاي مخابراتي قابليت‌هاي فراواني دارد که از خدمات تجاري گرفته تا سرگرمي، بازي‌هاي آنلاين، ملاقات‌هاي خانوادگي مجازي، تصويرسازي‌هاي پزشکي سه‌بعدي، پروژه‌هاي هولوگرافي و... مي‌توانند بر اساس آن در اختيار مردم قرار گيرند.
طيف باند راديويي ۶ گيگاهرتزي هم‌اکنون براي ابزارهاي غيرکاربري از جمله تحقيقات علم، سيستم رسانه‌اي ماهواره‌اي و سامانه‌هاي مانيتورينگ آب و هوا مورد استفاده قرار مي‌گيرد که با دستور مرکز Ofcom در بريتانيا عمومي مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن