تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819566101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش آلمان براي تصويب قوانين سختگيرانه مقابله با تروريسم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۴۸ب.ظ)
تلاش آلمان براي تصويب قوانين سختگيرانه مقابله با تروريسم دولت آلمان در پي تصويب قوانين سختگيرانه براي مقابله با تهديدات تروريستي است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج،دولت آلمان قصد دارد براي جلوگيري از پيوستن شهروندان اين کشور به گروه هاي تروريستي در سوريه و عراق و براي خنثي کردن تهديدات تروريستي، قوانين سخت گيرانه اي وضع کند.
کشورهاي غربي در خصوص همه هشدارهاي داده شده درباره جدي بودن خطر حمايت از تروريسم در سوريه و منطقه بي تفاوت بودند تا اين که به تازگي ابعاد اين تهديدات را لمس کردند و همين امر باعث شده است قوانين و تدابير امنيتي سختگيرانه جديدي براي مقابله با آن وضع کنند.
قرار است کابينه آلمان امروز،چهارشنبه، طرحي را بررسي کند که بر اساس آن هر کسي بخواهد آلمان را با هدف پيوستن به گروه هاي تروريستي ترک کند،مجرم شناخته خواهد شد.
بر اساس طرح جديد، مقامات آلماني از اختيار قانوني بيشتري براي محاکمه افرادي برخوردارند که از گروه هاي تروريستي حمايت کنند.
گفته مي شود تاکنون نزديک به 600 نفر از شهروندان آلماني براي پيوستن به گروه هاي مسلح تروريستي در سوريه و عراق به اين دو کشور سفر کرده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن