تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت جاسوس خطرناک صهیونیست در نوار غزه |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازداشت جاسوس خطرناک صهیونیست در نوار غزه
خطرناک‌ترین جاسوس رژیم صهیونیستی در نوار غزه بازداشت شده است.
کد خبر: ۴۷۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ - 03 February 2015


پایگاه امنیتی «المجد» نزدیک به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» از بازداشت خطرناک‌ترین جاسوس رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

به گزارش فارس، پایگاه امنیتی «المجد» نزدیک به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز (سه شنبه) اعلام کرد خطرناک‌ترین جاسوس رژیم صهیونیستی در نوار غزه بازداشت شده است.

بنا به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، المجد افزود: جاسوس دستگیر شده یکی از حرفه‌ای های «شاباک» (سازمان اطلاعات اسرائیل) است و تا کنون اعترافات بسیار مهمی داشته است. جرم جاسوس دستگیر شده بیشتر از مشهورترین جاسوسی است که مقاومت در سال 2012 او را اعدام کرد.

بر اساس این گزارش فرد بازداشت شده 15 سال جاسوسی کرده و در طول سال‌های گذشته مانند یک بانک وظیفه توزیع پول در میان دیگر جاسوسان را داشته است. وی تا کنون اسامی تعدادی دیگر از جاسوسان رژیم صهیونیستی در نوار غزه را لو داده است.

جاسوس مذکور ماموریت‌های مهمی از جمله تلاش برای رسیدن به فرماندهان مقاومت در طول دو جنگ گذشته علیه غزه و نیز شناسایی محمل پرتاب موشک‌های مقاومت در جنگ اخیر را بر عهده داشته است و در جنگ اخیر (2014) دهها خانه را برای هدف گیری از سوی دشمن صهیونیستی شناسایی کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن