تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804519018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به زودي درباره پرونده هلمکه شفاف‌سازي مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: به زودی درباره پرونده هلمکه شفاف‌سازی می‌کنیم
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: با رسيدن گزارش‌هاي مربوط به پرونده هلمکه به هيئت مديره، نتيجه‌گيري کرده و نتيجه را به صورت شفاف اعلام مي‌کنيم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا صادق‌پور در پایان جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال با امیررضا خادم گفت: این نشست پیرامون مشکلات مالی باشگاه و بحث واگذاری آن بود که در وزارت ورزش برگزار شد و به نتایج خیلی خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: روند خوب و مطلوب باشگاه استقلال تا زمان واگذاری طی خواهد شد و با همکاری اعضای هیئت مدیره و مدیریت خوب افشارزاده سعی خواهیم کرد مشکلات موجود را حل کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه تأکید کرد: این مشکلات در آینده‌ای نزدیک حل خواهد شد. در جلسه به نکات مشترک خیلی خوبی رسیدیم و در آینده با برگزاری جلسات دیگر به نتایج خوبی خواهیم رسید و آنها را رسماً اعلام می‌کنیم.

صادق‌پور در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه هیئت مدیره در خصوص فسخ قرارداد هلمکه نیز صحبت شد، تصریح کرد: به علت کمبود وقت نتوانستیم صحبتی در این مورد داشته باشیم. در روزهای آینده در جلسه‌ای که خواهیم داشت گزارش‌های مربوط به این قضیه را از سرپرست تیم، کادر پزشکی و مدیرعامل باشگاه تحویل خواهیم گرفت و با بررسی مسائل مختلف به طور رسمی به هواداران اعلام می‌کنیم که قضیه از چه قرار بوده است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود در باشگاه استقلال در خصوص جذب بازیکنان خارجی اقدامات خوبی انجام نمی‌شود گفت: با توجه به اینکه مسائل فنی در اختیار ما قرار ندارد و مربوط به سرمربی تیم می‌شود در این مورد اظهارنظری نمی‌کنم اما با توجه به اینکه در خصوص پرونده هلمکه حساسیت ایجاد شده قصد داریم با پیگیری این قضیه در روزهای آینده با شفاف سازی این پرونده را برای هواداران مشخص کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: آنچه مشخص است با همکاری خوب اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه توانستیم در این فصل بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنیم و در حال حاضر تیم به شرایط خوبی رسیده است و در آینده نیز بهتر هم خواهد شد. در هر حال در باشگاه استقلال باید فرآیندی طی شود تا بازیکن جذب تیم شود و این مسئله را در خصوص همه بازیکنان جذب شده درنظر گرفتیم.

صادق‌پور در پاسخ به این سوال که آیا درمورد هلمکه هم این فرآیند در نظر گرفته شده اظهار داشت: در این مورد اجازه دهید کل گزارش‌های مربوط به پرونده هلمکه از کادر پزشکی گرفته شود و به جلسه هیئت مدیره برسد و ما در کوتاه‌ترین زمان آنها را جمع بندی کرده و بعد از به نتیجه رسیدن آن را شفاف سازی خواهیم کرد. گزارش‌هایی از سوی سازمان پزشکی و کشوری که در آنجا بازی کرده بود به باشگاه رسیده و آنها شفاف و روشن است. در خصوص جذب بازیکن خارجی این فرآیند طی می‌شود وشما قطعا سلامت کار ما را در پرونده جذب هلمکه خواهید دید.

وی عنوان کرد: با نظر اعضای هیئت مدیره و شخص مدیرعامل باشگاه مسئولیت پیگیری دریافت پول و مطالبات باشگاه از سازمان لیگ به من سپرده شد و انشاءالله با حضور سازمان لیگ این قضیه را پیگیری خواهم کرد.



1393/11/14 11:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن