تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802760436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا: ایران با موانع غیرقابل نفوذی برای تولید سلاح هسته‌ای روبرو نیست/ تهران در حال بررسی آغاز عملیات سایبری مخرب علیه آمریکاست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فرمانده آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا: ایران با موانع غیرقابل نفوذی برای تولید سلاح هسته‌ای روبرو نیست/ تهران در حال بررسی آغاز عملیات سایبری مخرب علیه آمریکاست
دریادار استیون استیوارت فرمانده آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا گفت: ایران با موانع غیرقابل نفوذی برای تولید سلاح هسته ای روبرو نیست.
به گزارش نامه نیوز، استاف،استیوارت در بیانیه ای که قرار است روز سه شنبه در برابر کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان ارائه کند، نوشت: در رابطه با ایران، آمریکا و دیگر قدرت های جهانی در تلاشند که با تهران با هدف محدود کردن برنامه اتمی این کشور به توافق برسند. این کشور با موانع فنی غیرقابل نفوذی برای تولید سلاح اتمی روبرو نیست.


وی افزود:شبه نظامیان داعش در حال ایجاد یک پایگاه بین المللی رو به رشد درخاورمیانه و شمال آفریقا هستند و حوزه نفوذ خود را به ماوراء عراق و سوریه کشانده اند.این گروه تندرو که اعلام حکومت خودخوانده خلافت کرده است از مناطقی در کشورهای الجزایر،مصر و لیبی که یا تحت حاکمیت دولت قرار ندارند و یا دولت این کشورها نفوذ کمی در آنجا دارد برای گسترش قلمرو خود بهره برداری می کند.

فرمانده آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا در ادامه این بیانیه آورد:ماجراجویی های داعش طیف گسترده ای از چالش های امنیتی را در بر می گیرد که آمریکا امسال با آنها روبروست.این گروه همانند چالش های موجود از جمله چالشهای ناشی از طرف دیگر گروههای تروریستی،تجاوز ارتش روسیه به اوکراین،مدرن شدن ارتش چین محسوب می شود.

ایران و کره شمالی اکنون در حال بررسی اجرای عملیات های سایبری مخرب و مخل در دورانی که خود را در حال صلح با آمریکا تصور می کنند،هستند.این کشورها عملیات های سایبری را به عنوان ابزارهایی موثر در راه ایجاد هزینه برای دشمنان خود می دانند.آمریکا کره شمالی را به خاطر نقش این کشور در هک کردن شرکت سونی پیکچرز ،سرزنش کرده است.

وی افزود:در حالیکه حملات هوایی آمریکا برخی از سرکردگان داعش را از بین برده است و فعالیت آزادانه این گروه را در عراق و سوریه متوقف کرده است اما داعش همچنان به عملیات های تهاجمی خود اما به صورت محدود ادامه می دهد و از روش های تروریستی از جمله حملات انتحاری و انفجار خودروهای بمب گذاری شده استفاده می کند.در سوریه بشار اسد در جنگ داخلی با مخالفان میانه رو و شبه نظامیان داعش و دیگر گروههای تندرو روبروست و ارزیابی ما این است که این نبرد به نفع رژیم اسد است و به نظر می رسد که این نبرد ادامه پیدا کند و اسد نتواند به طوری تعیین کننده در سال دو هزار و پانزده هم مخالفان را شکست دهد.

وی در ادامه درباره افغانستان نوشت:نیروهای افغان همچنان در برابر ستیزه جویی طالبان بی
تحرک هستند و این در حالی است که رئیس جمهور اوباما دستور عقب نشینی تقریبا تمامی نیروهای آمریکایی را تا پایان دوره ریاست جمهوری خود صادر کرده است.نیروهای افغان همچنان به حمایت های هوایی ،اطلاعاتی و تدارکاتی آمریکا و ائتلاف وابسته اند و به شدت در تلاشند که همزمان با عقب نشینی ائتلاف بر توانایی های خود بیفزایند.

این مقام پنتاگون در ادامه این بیانیه افزود:یمن پایگاه یکی از شاخه های القاعده است که خود را هنوز متعهد به حمله به غرب می داند.این گروه احتمالا قصد دارد که با هدف قرار دادن هواپیماهای تجاری با مواد منفجره ابداعی خود به اهداف غرب آسیب وارد کند.

وی درباره اوکراین نوشت:تمامی شواهد نشان دهنده این موضوع است که مسکو امسال از ترکیبی از فشارهای نظامی و غیرنظامی از جمله عملیاتهای اطلاعاتی و تبلیغاتی ،سایبری،ماموران مخفی و پرسنل نظامی ،ماموران مذهبی و تهدید نظامی بر ضد کی یف استفاده کرد.روسیه همچنین به برنامه های نوسازی ارتش خود از جمله برنامه موشک های بالستیک ادامه می دهد.

وی در پایان افزود:در این حال چین هم با توجه به نوسازی ارتش خود به تهدیدی برای همسایگانش بدل شده است.این کشور سال گذشته دو بار زیردریایی هایش را به اقیانوس هند گسیل داشت.این کشور به تولید موشک های بالستیک زیر دریایی اتمی کلاس جین ادامه می دهد.انتظار ما این است که این کشور امسال نخستین رزمایش بازدارندگی اتمی خود را برگزار کند.نیروی هوایی این کشور به سطحی غیرقابل انتظار از نوسازی رسیده است و آنها دو برنامه ساخت جنگنده های رادار گریز را دنبال می کنند.


منبع: انتخاب


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن