تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803850831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه مي‌توان منشأ يک پول را ناپاک ندانست؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چگونه مي‌توان منشأ يک پول را ناپاک ندانست؟
اين طور مطرح شده که آقاي رحيمي پولي گرفته و آن را به تعدادي از کانديداها داده است، مثلا به هر کانديدا از اين ميزان پول به طور ميانگين 5 ميليون مي‌رسد که اين مبلغ 5 درصد هزينه‌هايشان است،
کد خبر: ۴۷۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳ - 03 February 2015


امير فضل اللهي در ابتکار نوشت:


در راستاي اين که روز گذشته محمدرضا باهنر يک نشست خبري برگزار کرد تا درباره پول هايي که گفته مي‌شود محمدرضا رحيمي به نمايندگان مجلس هشتم داد، توضيح دهد و ملت را از اشتباه بيرون بياورد که يک وقت فکر نکنند، نمايندگان شان در مجلس، از کسي پول گرفتند که اين روزها به خاطر«تحصيل پول نامشروع» به زندان محکوم شده است، ما هم تلاش مي‌کنيم به رساندن منظور ايشان به مردم کمک کنيم، چون انتخابات بعدي نزديک است و ممکن است که مردم تحت تاثير اين حرف ها قرار بگيرند.


در بخشي از اين نشست خبري خبرنگاري از باهنر پرسيد که وکيل آقاي رحيمي مطرح کرده که شما از نمايندگاني هستيد که از ايشان براي انتخابات پول دريافت کرديد اين موضوع چقدر صحت دارد؟‌


باهنر در پاسخي کاملا مرتبط با سوال گفت: حکمي بر عليه آقاي رحيمي معاون اول دولت دهم صادر شده و ايشان محکوم شده است که بايد دوران محکوميتشان را طي کنند، بنده در اين موضوع نه دخالت مي‌کنم و نه حرفي دارم. باهنر در ادامه ماشين حساب خود را بيرون آورد و همزمان با حساب و کتاب، گفت: اين طور مطرح شده که آقاي رحيمي پولي گرفته و آن را به تعدادي از کانديداها داده است، مثلا به هر کانديدا از اين ميزان پول به طور ميانگين 5 ميليون مي‌رسد که اين مبلغ 5 درصد هزينه‌هايشان است، احتمالا کانديداها هم نمي‌دانستند منشا اين پول ناپاک است.


حالا نگارنده اين سطور مي‌تواند دستورالعملي را تدوين کند تا هرکس که مي‌خواهد همينطوري از کسي پول بگيرد وهيچ گاه گمان نبرد که پرداخت کننده فکر بدي درسر دارد و يا پولش از منشا ناپاکي به دست آمده است:


1- همين که تا زمان تحويل،پول دهنده زندان نرفته باشد کافي است. مثلا در آن زمان از ميان بابک زنجاني،شهرام جزايري و محمدرضا رحيمي، تنها شهرام جزايري پولش منشا ناپاکي داشت. البته از اين به بعد بابک زنجاني و محمدرضا رحيمي هم مشمول اين موضوع هستند.


2- هنگام دريافت پول، درباره علت پرداخت آن، از پرداخت کننده سئوالي نکنيد! همين که او هيچ نمي‌گويد کافي است و شما با خيال راحت پول را بگيريد و مصرف کنيد.


3- هيچ گاه به اين که پول از کجا آمده، کاري نداشته باشيد! به شما چه مربوط است؟ يک نفر دوست دارد پولش را بريزد توي جوب. شما پولتان را بگيريد و برويد. اين طوري از منشا پول خبردار نمي‌شود،چه رسد به پاکي يا ناپاکي آن.


4- اگر به غير از شما، به دوستان شما هم پول پرداخت شده باشد، سعي کنيد با آن ها درباره همه چيز حرف بزنيد، غير از آن پول. چرا که ممکن است در حين صحبت هاي شما با همديگر، نکته اي درباره منشا، آن پول و ناپاکي آن گفته شود.


5- اگر زماني بخت يار نبود و همه چيز افشا شد و يا پرداخت کننده پول نامردي کرد و همه چيز را گفت و شما مجبور شديد در اين باره نشست خبري برگزار کنيد و به سئوالي در اين باره پاسخ دهيد، اين جمله پاسخ خوبي است وسئوال کننده را به گونه اي مبهوت خواهد کرد که مجبور است، قانع شود. بگوييد: «بنده در اين موضوع نه دخالت مي‌کنم و نه حرفي دارم.»






مطالب مرتبط
باهنر: هیچ مجلسی پول ناپاک دریافت نکرده‌ است









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن