تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803045805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده 160 ميلياردي بيمه با 998 شاكي / کاهش 22 در صدي جرائم در بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۵۲ب.ظ)
اخبار کوتاه نيروي انتظامي لرستان پرونده 160 ميلياردي بيمه با 998 شاكي / کاهش 22 در صدي جرائم در بروجرد فرمانده انتظامي لرستان از انهدام يك باند 6 نفره و كشف 160 ميليارد ريال كلاهبرداري و شناسايي 998 مالباخته در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار "محمدقنبري "گفت: در پي شكايت نماينده حقوقي سازمان تامين اجتماعي استان مبني بر اينكه خانمي به هويت معلوم در سال 89 اقدام به تاسيس غير قانوني يك شركت تاكسي تلفني بانوان در شهر خرم آباد كرده و بابت بيمه درماني رانندگان مقادير زيادي وجه نقد دريافت و متواري شده است ، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران اين پليس با تحقيقات گسترده و تعقيب و مراقبت ، متهمه را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.
سردار قنبري اظهار داشت: كلاهبردار به بزه ارتكابي جهت بيمه كردن رانندگان و واگذاري مسكن مهر به آنان با همكاري چند همدست اعتراف كرد كه در عملياتي ديگر پنج تن از اعضاي اين باند نيز دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: متهمه طي يك قرار داد سود جويانه با اعمال نفوذ در ادارات مربوطه به عنوان كار گزار بيمه درماني تاكسي داران شهر ، تعداد 998 نفر انتخاب و قرار دادي بين سازمان تاكسيراني و شركت مذكور منعقد كرده است.
وي در ادامه گفت: كلاهبردار از هر راننده دو ميليون ريال وجه نقد دريافت و مبلغ حق بيمه را در سال هاي اول و دوم به صورت كامل به حساب سازمان تامين اجتماعي واريز کرده ، در سال 92 با تاخير و در سه ماهه سوم سال 93 هيچ گونه وجهي به حساب سازمان واريز نكرده است و با اين ترفند اقدام به كلاهبرداري از آنان مي كند.
"قنبري " گفت : در اين خصوص شش كلاهبردار با كشف 160ميليارد ريال كلاهبرداري تحويل مراجع قضائي شدند.
شهرستان ازنا ازنظرامنيتي در وضعيت مطلوبي قراردارد
فرماندار ازنا لرستان در اولين روزدهه مبارك فجر انقلاب اسلامي در ديدار با فرمانده انتظامي اين شهرستان گفت : شهرستان ازنا ازنظرامنيتي در وضعيت مطلوبي قراردارد.
دراين ديدار كه حجت الاسلام والمسلمين "هراتي مطلق" امام جمعه و ديگر اعضاي شوراي تامين اين شهرستان نيز حضور داشتند ، "عبدالهي" اظهار داشت : ازنا ازنظرامنيتي در وضعيت مطلوبي قراردارد و اين امنيت با تلاش شبانه روزي دستگاه هاي انتظامي و امنيتي اين شهرستان حاصل شده است.
در ادامه اين ديدار ، حجت الاسلام والمسلمين "هراتي مطلق" امام جمعه ازنا نيز از زحمات فرمانده و كاركنان انتظامي اين فرماندهي در بر قراري امنيت مطلوب در اين شهرستان تقدير كرد.
انهدام باند سارق و كشف 13 فقره سرقت از منازل
فرمانده انتظامي بروجرد از انهدام يك باند 4 نفره سارق و کشف 13 فقره سرقت از منازل در اين شهرستان خبر داد .
سرهنگ "دليري" دراين رابطه، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت ازمنازل ، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت .
وي افزود: ماموران با تحقيقات گسترده افرادي را كه با همدستي يکديگر اقدام به سرقت از منازل مي کردند را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه چهار نفر اعضاي اين باند را دستگير كردند .
فرمانده انتظامي بروجرد، تصريح كرد : سارقان در بازجويي هاي اوليه به 13 فقره سرقت اعتراف کردند و با شناسايي مالباختگان تحويل مقام قضايي شدند.
کاهش 22 در صدي جرائم در بروجرد
فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد لرستان از کاهش 22 درصدي انواع جرائم طي 11 روز گذشته در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"دليري" در اين باره گفت : با تلاش شبانه روزي و اقدامات پيشگيرانه عوامل انتظامي اين شهرستان ، آمار انواع جرائم در بروجرد کاهش چشم گيري داشته است.
وي افزود: در بررسي به عمل آمده آمار كاهش انواع جرائم حوزه استحفاظي اين فرماندهي در 11 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 22 درصدي داشته است.
"دليري" در ادامه عنوان داشت : اين موفقيت پليس ، نتيجه تلاش مخلصانه و شبانه روزي عوامل انتظامي اين شهرستان و بکار گيري اقدامات پيشگيرانه ازجمله ، طرح آموزش همگاني و هشدار پليسي در مساجد و مدارس ، راه اندازي گشت هاي آشکار رعد و افزايش گشت هاي فوريتي پليس 110 و همچنين همکاري و تعامل بيشتر مردم با پليس بوده است.
فرمانده انتظامي بروجرد، ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس در اجراي طرح هاي پاکسازي و انتظامي، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن