تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 4 هزار عدد انواع قرص و کپسول غير مجاز در بروجرد / مصالحه 72 درصدي پرونده هاي قضايي توسط پليس سلسله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۷ب.ظ)
اخبار نيروي انتظامي لرستان؛ کشف 4 هزار عدد انواع قرص و کپسول غير مجاز در بروجرد / مصالحه 72 درصدي پرونده هاي قضايي توسط پليس سلسله فرمانده انتظامي بروجرد از كشف 4 هزار عدد انواع قرص و کپسول غيرمجاز در مغازه فردي متخلف در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، سرهنگ "دليري" در اين باره گفت: ماموران کلانتري 15 جهان آباد اين فرماندهي درپي کسب خبري مبني براينکه شخصي در مغازه اش اقدام به تهيه و توزيع قرص و کپسول غير مجاز مي نمايد، موضوع را در دستور كار قرار دادند.
وي افزود: ماموران با تحقيات به عمل آمده متهم را در بروجرد شناسايي و دستگير كردند و در بازرسي از مغازه وي چهار هزار عدد قرص و کپسول ،960 نخ سيگار و مقاديري شربت متادون غيرمجاز کشف و ضبط شد.
"دليري " اظهار داشت: متهم همراه موارد مکشوفه تحويل مقام قضايي شد.
کاهش 18 در صدي جرائم در بروجرد
فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد از کاهش 18 درصدي انواع جرائم در ده ماه امسال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"دليري" گفت: با تلاش شبانه روزي و اقدامات پيشگيرانه عوامل انتظامي اين شهرستان ، آمار انواع جرائم در بروجرد کاهش چشم گيري داشته است.
وي افزود: در بررسي به عمل آمده آمار كاهش انواع جرائم حوزه استحفاظي اين فرماندهي درده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 18 درصدي داشته است.
"دليري" در ادامه عنوان داشت: اين موفقيت پليس، نتيجه تلاش مخلصانه و شبانه روزي عوامل انتظامي اين شهرستان و بکار گيري اقدامات پيشگيرانه ازجمله ، طرح آموزش همگاني و هشدار پليسي در مساجد و مدارس ، راه اندازي گشت هاي آشکار رعد و افزايش گشت هاي فوريتي پليس 110 و همچنين همکاري و تعامل بيشتر مردم با پليس بوده است.
فرمانده انتظامي بروجرد، ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس در اجراي طرح هاي پاکسازي و انتظامي، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
مصالحه 72 درصدي پرونده هاي قضايي توسط پليس سلسله
فرمانده انتظامي سلسله ازمصالحه و سازش 72درصدي پرونده هاي قضايي به واحد هاي مشاوره مستقر در يگان هاي انتظامي اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "رستگاريان" در تشريح اين خبر گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون تعداد570 فقره پرونده قضايي جهت مصالحه و سازش به واحد هاي مشاوره اجتماعي پليس سلسله ارجاع شده است.
وي افزود: با تلاش كارشناسان و مدد كاران اجتماعي اين شهرستان بيش از 72درصد از پرونده هاي ارجاع شده در اين مدت منجر به مصالحه شده است.
فرمانده انتظامي سلسله تصر يح كرد : مشكلات خانوادگي ، حقوقي ، نزاع و درگيري به ترتيب بيشترين پرونده هاي ارجاعي به واحد مشاوره مستقر در يگان هاي انتظامي را تشكيل داده است.
" رستگاريان" در ادامه با اشاره به عملكرد كارشناسان آموزش همگاني اين شهرستان اظهار داشت: در اين مدت 120 كلاس آموزش همگاني با موضوع آسيب هاي اجتماعي و مشاوره فعال درسطح ادارات و اصناف شهرستان سلسله بر گزار شده است.

كشف ذغال چوب غير مجاز در پلدختر
مأموران پاسگاه انتظامي ميانكوه شرقي پلدختر لرستان با توقيف يك دستگاه وانت 12 كيسه ذغال چوب غير مجاز را كشف و ضبط كردند.
سرهنگ "رضاداودي" فرمانده انتظامي شهرستان پلدختر با اعلام اين خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامي ميانكوه شرقي در محور آزاد راه به طرف روستاي "چمشك" به يك دستگاه وانت مشكوك و آن را توقيف كردند.
وي افزود: در اين راستا يك متخلف دستگير و در بازرسي از خودرو مذكور 12 كيسه ذغال چوب غير مجاز كشف و ضبط شد.

دستگيري سارقان لوازم خودرو در خرم آباد
فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد لرستان از دستگيري 5 سارق لوازم خودرو خبر داد.
سرهنگ "حسين نجفي" در تشريح اين خبر گفت: در پي چندين سرقت لوازم خودرو در شهرستان خرم آباد ، مراتب بصورت وي‍ژه در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي بيان داشت: ماموران با تحقيقات به عمل آمده در خرم آباد موفق به شناسايي و دستگيري 5 سارق شدند.
اين مقام انتظامي افزود: سارقان در بازجويي اوليه به 9 فقره سرقت لوازم خورو اعتراف كرده و با شناسايي مالباختگان، مقاديري اموال مسروقه از مخفيگاه آنان كشف و ضبط شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن