تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 19 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

صنعت نواز

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799759840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان قم نيازمند نيروي انساني در حوزه بهداشت و درمان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۳۲ب.ظ)
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم: استان قم نيازمند نيروي انساني در حوزه بهداشت و درمان است رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان قم از اجراي برنامه‌هاي نويدبخش در چهار سال آينده به منظور بهبود زيرساخت‌هاي معيوب و مشکل‌دار حوزه‌ بهداشت و درمان در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم،رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم در مراسم بهره‌برداري از بخش زنان و زايمان و کلنگ‌زني پلي کلينيک تخصصي مرکز آموزشي، پژوهشي و درماني شهيد بهشتي قم که با حضور علي لاريجاني، استاندار و جمعي از مسئولين استان قم برگزار شد،‌ با اشاره به اينکه از سال گذشته فعاليت‌هاي خوبي در راستاي بهبود وضعيت بهداشت و درمان استان قم صورت گرفته است، اظهار کرد: در ابتداي امر مطالعات زيادي در خصوص مشکلات زيرساختي بهداشت و درمان قم انجام داديم و پس از آسيب‌شناسي و مشخص شدن اولويت‌ها در صدد بهبود وضعيت برآمديم.
وي ادامه داد: اين برنامه‌هاي نويد بخش طوري طرح‌ريزي شده که در چهار سال آينده بسياري از زيرساخت‌هاي معيوب و مشکل‌دار استان مقدس قم که در شان شهر کريمه اهل‌ بيت (س) و خاستگاه انقلاب اسلامي نبوده بهبود پيدا کند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان قم با تاکيد بر اينکه تمام اين طرح‌هاي اجرا شده تاکنون به صورت جهادي و با حداقل بودجه به ثمر رسيده است، گفت: اميدواريم تمام برنامه‌هاي تدوين شده با عنايت دولت و رياست مجلس شوراي اسلامي به منصه ظهور برسد و در اين راستا در يک سال گذشته خدمات ارزنده‌اي در راستاي احداث و راه‌اندازي مراکز مختلف درماني و بهداشتي در قم صورت گرفته است.
ايراني‌خواه با اشاره به کمبود مراکز سطح سه زنان و زايمان در استان قم ابراز کرد: مراکز موجود علاوه بر اينکه تعداد تخت کافي براي رفع نياز شهروندان قمي نداشتند بلکه از بخش‌هاي تخصصي و فوق تخصصي برخوردار نبودند که با همت جهادي توانستيم ظرف مدت چهار ماه بخشي تخصصي و فوق تخصصي با 90 تخت و همچنين 10 تخت مراقبت‌هاي ويژه نوزادان ايجاد کنيم.
وي با اشاره به اينکه تجهيز اين بخش بالغ بر 3 ميليارد تومان هزينه در بر داشته است، بيان کرد: توانستيم با استفاده از فضاي موجود در راستاي استفاده بهينه از فضا و جلوگيري از صرف هزينه‌هاي اضافه اين بخش را راه‌اندازي کنيم که اين امر مي‌تواند براي ساير استان‌ها نيز به صورت الگو مورد استفاده قرار گيرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان قم تردد زياد مراجعين به درمانگاه شهيد بهشتي و کمبود فضا و امکانات براي رسيدگي به همه مراجعين را از ديگر مشکلات درماني شهر قم عنوان کرد و گفت: با همت خيرين بزرگوار امروز کلنگ احداث درمانگاه تخصصي را در بيمارستان شهيد بهشتي خواهيم زد که اين مرکز در کنار بيمارستان 128 تخت خوابي زنان که گودبرداري آن در حال اجراست، احداث خواهد شد.
ايراني‌خواه در پايان ضمن تقدير از فعاليت‌هاي خيرين در موضوع ايجاد مراکز درماني و بهداشتي خاطرنشان کرد: اميدواريم تمام اين تلاش‌ها که به صورت جهادي و انقلابي در راستاي ارتقاي وضعيت سلامت استان مقدس قم انجام مي‌شود بتواند تا حد زيادي مشکلات و نارسايي‌هاي موجود در اين بخش را بکاهد و موجبات رضايت بيشتر زائران و مجاوران کريمه اهل بيت (س) را فراهم آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن