تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821095711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامي ايران خاري در چشم دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۲۰ب.ظ)
آيت‌الله نوري همداني: انقلاب اسلامي ايران خاري در چشم دشمنان است آيت‌الله نوري همداني گفت: ‌ايران اسلامي امروز بعد از 37 سال از پيروزي انقلاب ايستاده و کوچکترين حرکتي عليه کشور و نظام را خنثي مي‌کند و اين آرامش و امنيت جامعه امروز ما مقرون تدبير رهبري است چرا که دشمن نمي‌تواند نيم نگاهي به مرزهاي ايران اسلامي داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله حسين نوري همداني در ديدار با جمعي از خواهران طلبه با بيان اينکه مطالب قرآن کريم پس از گذشت قرن‌ها همچنان تازگي دارد بيان کرد: قرآن براي همه انسان‌ها نوشته شده و مسائلي که در آن بيان شده است تنها به زمان نزول قرآن مربوط نمي‌شود و در همه زمان‌ها مي‌توان از آن بهره برد.
وي با تاکيد براينکه مي‌توان از آيه‌هاي قرآن نسبت به مسائلي که پيش و پس از انقلاب بر ما گذشته است به درک کافي رسيد، اظهار کرد: خداوند در قرآن مي‌فرمايد پيش از اين شما تنها و مستضعف بوديد و اين همان مسائلي است که پيش از انقلاب بر ما گذشته است زيرا که مردم ايران پيش از انقلاب مردمي تنها و بدون حامي بودند و به اندازه‌اي محتاج بودند که تعليم و تربيت فرزندان آنان توسط بيگانگان صورت مي‌گرفت.
اين مرجع تقليد با تاکيد براينکه اگر به فهم معاني قرآن توجه کنيم در مي‌يابيم اين اعجاز الهي شرح حال ديروز و امروز ما را بيان مي‌کند تصريح کرد: ايران به اندازه‌اي مستضعف بود که حتي مسائل سياسي آن نيز توسط غرب و سرسپردگان غربي جريان پيدا مي‌کرد و حتي در زمينه مسائل اقتصادي خود هم نقشي نداشت.
وي با اشاره به دوران پيش از انقلاب گفت: جريان‌هاي سياسي پيش از انقلاب وابسته به دو جريان مهم بود که با يکديگر به صورت جدي رقابت مي‌کردند و مردم در ترس و هراس به سر مي‌بردند و بايد به طور قطع به يکي از اين دو جريان پناهنده مي‌شدند.
آيت‌الله نوري همداني با اشاره به شجاعت مرجعيت شيعه در مقابل استبداد گفت: آيت‌الله کاشاني که از به تاراج بردن نفت ايران توسط بيگانگان آگاهي داشت نسبت به اين موضوع عکس‌العمل نشان داد تا جايي که محمدرضا شاه را براي مدتي از ايران فراري داد.
وي قيام ديگري را که توسط مرجعيت شيعه بر ضد استبداد در ايران صورت گرفت را مورد توجه قرار داد و گفت: امام خميني(ره) با صلابت و با بيدارکردن مردم در مقابل ظلم شاه ايستادگي کرد و انقلاب اسلامي ايران به پيروزي رسيد.
مدرس خارج فقه و اصول حوزه علميه قم با بيان اينکه براي پيروزي انقلاب خون‌هاي فراواني ريخته شده است تاکيد کرد: بايد با شناخت ارکان و دستاوردهاي انقلاب نسبت به حفظ آن اهتمام داشته باشيم.
وي با تاکيد بر اينکه امام خميني (ره) انقلاب اسلامي ايران را به صورت شايسته رهبري کرد گفت: امام (ره) همواره در سخنانشان نسبت به اينکه انقلاب اسلامي ايران يک هديه الهي بود تاکيد داشتند.
آيت‌الله نوري همداني با تاکيد بر اينکه انقلاب اسلامي ايران خاري در چشم دشمنان است تصريح کرد: دشمنان که متوجه بيداري مردم شده بودند براي نابودي انقلاب نقشه کشيدند و با حمايت از صدام به مدت 8 سال ايران را درگير جنگ کردند.
وي با اشاره به محبوبيت امام خميني (ره) نزد مردم گفت: محبوبيت امام خميني (ره) موجب شد که جوانان وطن کفن به تن کرده و در جبهه‌ها مقابل دشمن سينه سپر کنند.
اين مرجع تقليد ادامه داد: ‌ايران اسلامي امروز بعد از 37 سال از پيروزي انقلاب ايستاده و کوچکترين حرکتي عليه کشور و نظام را خنثي مي‌کند و اين آرامش و امنيت جامعه امروز ما مقرون تدبير رهبري است چرا که دشمن نمي‌تواند نيم نگاهي به مرزهاي ايران اسلامي داشته باشد.
آيت‌الله نوري همداني با تاکيد بر اينکه اسلام دين بيدارگري است خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه اسلام از مرزهاي اروپا و آمريکا گذشته است دشمن گروه‌هاي تکفيري و داعش را تشکيل داده تا مردم از درک اسلام ناب محمدي (ص) محروم بمانند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن