تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819338509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين بازخورد نظريه هاي آخوندي در نظام‌مهندسي بوشهر کليد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۲۹ب.ظ)
اولين بازخورد نظريه هاي آخوندي در نظام‌مهندسي بوشهر کليد خورد اعضاي هيأت‌مديره سازمان نظام‌مهندسي استان بوشهر از سمت‌هاي ديگر خود در سازمان استعفا دادند.
به گزارش خبرگزاري موج، هيأت‌مديره اين سازمان بر اساس نظريه وزير راه و شهرسازي مبني بر عدم اشتغال اعضاي هيأت‌مديره در مناصب اجرايي استعفاي خود را از سمت‌هاي خود به هيئت‌مديره تسليم کردند.
کليه اعضاي هيأت‌مديره سازمان نظام‌مهندسي ساختمان استان بوشهر اعم از بازرسين، اعضاي شوراي انتظامي ساختمان در سمت‌ها و پست‌هاي اجرايي سازماني خود در راستاي اجراي ماده 123 آيين‌نامه اجرايي قانون نظام‌مهندسي و کنترل ساختمان مصوب سال 1375، استعفاي خود را از سمت‌هاي خود به هيأت‌مديره تسليم کردند.
لازم به ذکر است، مطابق با مصوبه هيأت‌مديره مقرر شد سيد محمدجواد هاشمي به‌عنوان سرپرست دفتر کنترل و نظارت گاز، حسن بحريني به‌عنوان سرپرست کميته نظارت و داريوش صحرانورد به‌عنوان سرپرست کميته توزيع نظارت، وحيد درمسرا به‌عنوان سرپرست کميته ورزش به مدت يک ماه تا تعيين تکليف قطعي، در اين سازمان انجام‌وظيفه مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن