تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آبیک خبر داد حمایت همه جانبه مسئولان آبیک از تولیدکنندگان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار آبیک خبر داد
حمایت همه جانبه مسئولان آبیک از تولیدکنندگان
فرماندار شهرستان آبیک گفت: تولیدکنندگان، رزمندگان واقعی در برابر جنگ نابرابر اقتصادی هستند، به همین دلیل مسئولان شهرستان آبیک از تولیدکنندگان حمایت همه‌جانبه می‌کنند.

خبرگزاری فارس: حمایت همه جانبه مسئولان آبیک از تولیدکنندگان



به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد خط تولید کره گیاهی و حیوانی شهرک صنعتی کاسپین اظهار کرد: سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از بخش تولید و تولیدکنندگان است که مسئولان شهرستان آبیک نیز این سیاست را در دستور کامل خود قرار داده‌اند. وی افزود: مسئولان باید به هر تولیدکننده به اندازه یک بشکه نفت نگاه ویژه داشته باشند و از حمایت‌های خود به تولیدکنندگان دریغ نکنند. این مسئول ادامه داد: تولیدکنندگان در عرصه تولید بیشتر از اینکه خودشان را ببینند به نظام، مملکت و جامعه توجه دارند و اقتصاد را نیز در نظر می‌گیرند.
داداشی بیان کرد: فرمانداری شهرستان آبیک نه تنها در حد و چارچوب قانونی از تولیدکنندگان حمایت می‌کند، بلکه فراتر از قانون در زمان وضعیت نامناسب تولید و اقتصاد به تولیدکنندگان نیز کمک می‌کند. وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تولید و حمایت از تولیدکنندگان بیان کرد: مسئولان دستگاه‌ها و ادارات شهرستان آبیک در حمایت از تولیدکنندگان کوتاهی نمی‌کنند.   این مسئول تصریح کرد: تولیدکنندگان باید با داشتن غیرت ملی و شرف دینی، به اقتصاد کشور نگاه ملی داشته باشند و با دید مثبت در عرصه تولید گام بردارند.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: امروز تولیدکنندگان رزمندگان واقعی نظام هستند که در جنگ کاملا نابرابر در عرصه اقتصادی ایستادگی و مقاومت می‌کنند. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک نیز در این مراسم اظهار کرد: آحاد جامعه باید در این برهه از زمان که مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها وجود دارد به یاد محاصره اقتصادی زمان پیامبر اکرم(ص) در شعب ابیطالب بیفتند، چراکه دشمنان با محاصره اقتصادی قصد داشتند اسلام و دین را از بین ببرند، اما مسلمانان با تحمل سختی‌ها، سربلند از این آزمون الهی بیرون آمدند. حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی افزود: در محاصره اقتصادی امروز تولید، تولیدکنندگان نوعی جهاد محسوب می‌شود که با پشت سر گذاشتن تحریم‌ها، از این امتحان الهی سربلند بیرون می‌آییم.
  انتهای پیام/77006/ب30

93/11/13 - 14:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن