تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798333770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی آبیک خبر داد دستگیری 395 سارق در آبیک/افزایش 110 درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامی آبیک خبر داد
دستگیری 395 سارق در آبیک/افزایش 110 درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک، از دستگیری 395 سارق طی 10 ماهه امسال خبر داد و گفت: طی این مدت 110 درصد دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر داشته است.

خبرگزاری فارس: دستگیری 395 سارق در آبیک/افزایش 110 درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر



به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، منصور خدایی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک در دفتر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان به تشریح عملکرد 10 ماهه نیروی انتظامی پرداخت و اظهار کرد: طی 10 ماهه امسال، وقوع سرقت در شهرستان آبیک نسبت به مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش داشته و با توجه به عملکرد مثبت یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی میزان کشف سرقت 3 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: طی سه سال گذشته هر سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش خوبی در زمینه سرقت وجود در شهرستان آبیک وجود داشته است.
این مسئول با اشاره به افزایش 10 درصدی دستگیری سارقان در شهرستان آبیک نسبت به مدت مشابه سال گذشته توضیح داد: در 10 ماهه امسال 395 نفر سارق در شهرستان آبیک دستگیر شده‌اند که 50 درصد از این سارقان بومی و مابقی از استان‌ها و شهرهای همجوار بوده و برخی از سارقان نیز کشوری و تیمی هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: طی 10 ماهه امسال سرقت خشن و جرایم خشن در شهرستان آبیک رخ نداده است و بیشتر سارقان بومی آبیک، سارقانی هستند که در زمینه سرقت‌های خرد و کم‌ارزش اقدام کرده‌اند.
خدایی بیان کرد: در زمینه پیشگیری از سرقت، اولویت کار را در انجام پیشگیری وضعی قرار دادیم یعنی با راهکار و چاره‌اندیشی، ایرادات در پیشگیری وضعی برطرف می‌شود؛ البته 50 درصد پیشگیری از سرقت باید توسط مردم باید صورت گیرد و کار اجتماعی و آگاه‌سازی مردم در پیشگیری از جرم سرقت نیز از سوی مسئولان انتظامی در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: با فرماندار شهرستان آبیک و شهردار آبیک رایزنی لازم برای بازدید انتظامی صورت گرفته که در صورت موافقت نهایی از سال آینده، دادن پایان کار به واحدهای تازه‌ساز و بازسازی شده از سوی شهرداری آبیک منوط به بازدید انتظامی خواهد بود.
این مسئول تصریح کرد: بازدید انتظامی به منظور پیشگیری عمومی از سرقت شامل مجتمع‌ها در زمینه پارکینگ و دوربین و نیز مکان خصوصی در زمینه نصب درب ضدسرقت و حفاظ و دیگر اقدامات پیشگیرانه صورت می‌گیرد که در صورت نصب تجهیزات حفاظتی و رعایت نکات امینی در زمینه سرقت، پایان کار از سوی شهرداری به شهروندان اعطا می‌شود.
افزایش 145 درصدی حاملان مواد مخدر
فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه طی 10 ماهه امسال، 110 درصد دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر افزایش داشته است، اضافه کرد: بیشتر دستگیرشدگان خرده‌فروشان مواد مخدر خودشان معتاد و مصرف‌کننده هستند و برای کسب درآمد برای خود اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند.
خدایی به افزایش 145 درصدی دستگیری حاملان و نگهدارندگان مواد مخدر طی 10 ماهه امسال اشاره و اضافه کرد: دو کمپ ترک اعتیاد در شهرستان آبیک در حال فعالیت هستند که افراد معتاد در این کمپ‌ها طی 21 روز سم‌زدایی شده و سپس برای فراگیری مهارت‌های لازم در رشته‌های فنی به مرکز فنی و حرفه‌ای آبیک معرفی می‌شوند تا مهارت‌های لازم را فراگرفته و به کار مشغول شوند.
وی افزود: می‌طلبد مسئولان شهرستان آبیک از معتادانی که اقدام به ترک اعتیاد کرده‌اند نگاه ویژه داشته و خانواده‌های معتادان ترک‌کرده نظارت و کنترل خاص بر افراد ترک‌کرده داشته باشند تا بتوانند از بازگشت دوباره معتادان به اعتیاد جلوگیری کنند.
این مسئول ادامه داد: پلیس‌های تخصصی شهرستان آبیک در مدارس این شهرستان در قالب کارگاه‌های آموزشی، به آگاه‌سازی لازم دانش‌آموزان در زمینه جرایم مختلف، پیشگیری انتظامی و هشدارهای انتظامی می‌پردازند.
فرمانده انتظامی شهرستان آبیک اضافه کرد: به یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان آبیک از ماده 16 شهرداری اعتباری برای هزینه نگهداری از معتادان کارتن‌خواب و بدون جا و مکان اختصاص می‌یابد.
انتهای پیام/77006/ق40

93/11/05 - 14:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن