تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين محموله کالا از مرز ريلي اينچه برون قزاقستان به بندر اميرآباد وارد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۱۳ب.ظ)
نخستين محموله کالا از مرز ريلي اينچه برون قزاقستان به بندر اميرآباد وارد شد نخستين محموله کالا از طريق مرز ريلي اينچه برون قزاقستان به منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد وارد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي خدمتگزار، مدير بنادر و دريانوردي و منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد با اعلام اين خبر گفت: با ورود نخستين محموله کالا از مرز ريلي اينچه برون به بندر اميرآباد که شامل محمولهٔ 633 تني غلات مي‌باشد، نخستين گام در جهت توسعه تجارت و اقتصاد استان و کشور در بندر اميرآباد برداشته شد.
مدير بنادر و دريانوردي و منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد با اشاره به اينکه بندر اميرآباد به‌عنوان تنها بندر شمالي متصل به شبکه راه‌آهن سراسري خاطرنشان کرد: اين محمولهٔ 633 تني جو توسط 10 واگن از طريق مرز اينچه برون از مبدأ کشور قزاقستان به بندر اميرآباد وارد شد.
وي با اشاره به امکانات و پتانسيل‌هاي بندر اميرآباد، بر برخورداري از زيرساخت‌هاي حمل‌ونقل مدرن چندوجهي، اسکله رو - رو ريلي و کاميون تأکيد کرد و از آمادگي بندر اميرآباد جهت ترانزيت انواع کالا خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن