تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد پروازهاي فوق‌العاده نوروزي/ برترين ايرلاين‌ها در تعداد پروازها و جابجايي مسافر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۰ب.ظ)
رشد پروازهاي فوق‌العاده نوروزي/ برترين ايرلاين‌ها در تعداد پروازها و جابجايي مسافر دبير انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي با بيان اينکه پروازهاي فوق العاده نوروزي ۹۴ نسبت به نوروز ۹۳ رشد خوبي دارد، گفت: شرکت‌هاي هواپيمايي تمام تلاش خود را براي کاهش تاخير‌ها انجام مي‌دهند تا پرواز‌ها در زمان مقرر انجام شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مقصود اسعدي ساماني، دبير انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي با بيان اينکه شرکت‌هاي هواپيمايي در حال برنامه ريزي براي ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزي هستند، گفت: طبق روال سال‌هاي گذشته ايرلاين‌ها امسال نيز براي ايام نوروز که تقاضاي سفر هوايي افزايش مي‌يابد از سازمان هواپيمايي کشوري درخواست صدور مجوز پروازهاي فوق العاده کرده‌اند.
وي با اشاره به مجوزهاي پروازهاي فوق العاده براي نوروز گفت: امسال تعداد مجوزهاي انجام پروازهاي فوق العاده نسبت به نوروز ۹۳ رشد داشته، اما؛ علي‌رغم اين رشد ايرلاين‌ها از سازمان هواپيمايي کشوري انتظار دارند تا با ارائه مجوزهاي بيشتر براي پروازهاي فوق العاده، امکان استفاده از تمام ظرفيت براي شرکت‌هاي هواپيمايي فراهم شود.
دبير انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي با بيان اينکه شرکت‌هاي هواپيمايي تمام تلاش خود را براي کاهش تاخيرها انجام مي‌دهند تا پروازها در زمان مقرر انجام شود، گفت: هيچ ايرلايني مايل به تأخير در پرواز نيست زيرا تأخير در پرواز به ضرر خود ايرلاين‌ها است.
وي مسائل برون سازماني ايرلاين‌ها، شرايط جوي و درون سازماني را از علل تاخيرهاي پروازي اعلام کرد و گفت: برخي تاخيرهاي پروازي مربوط به شرکت‌هاي هواپيمايي نيست، برخي تاخيرها به دليل شرايط نامناسب جوي در مواقع خاص رخ مي‌دهد و برخي تاخيرها درون سازماني است که توسط شرکت‌ها انجام مي‌شود که اين تاخيرها عمدتاً به دليل نقص فني است، اما؛ از آنجايي که ايمني در اولويت ايرلاين‌ها قرار دارد ممکن است در مواقعي به دليل نقص فني شاهد تأخير در پروازها باشيم، بنابراين از مسافران تقاضا مي‌کنيم در صورت بروز تأخير شرکت‌ها را همراهي کنند، البته تمام تلاش اين است که تاخيري در پروازها رخ ندهد.
وي گفت: ميانگين عمر هواپيماهاي کشور ۲۱ سال است حال آنکه ميانگين عمر هواپيما در کشورهاي منطقه ۱۰ سال است که از دولت انتظار داريم تا براي نوسازي ناوگان شرايط استفاده ايرلاين‌ها از تسهيلات صندوق توسعه ملي را فراهم کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن