تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817242738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عجیب ترین کادو تولد تا هدیه خلیفه به زنان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عجیب ترین کادو تولد تا هدیه خلیفه به زنان


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۳ بهمن ۱۳۹۳. قدیمی ترین کفش یافت شده/عجیب ترین کادوی تولد/سقوط یک پهپاد آمریکایی در یمن/مردی که ۲۰۰ سال چهارزانو نشسته است/افتتاح اولین مسجد زنانه در آمریکا/هتل کارتونی/منفجرکردن توالت و .. قدیمی ترین کفش یافت شده

قدیمی ترین کفش یافت شده

قدیمی ترین کفش یافت شده از انسان، متعلق به 5500 سال قبل می شود که در ارمنستان یافت شده است. جنس این پاپوش از چرم است و در سال 2010 درغاری در استان" Vayots Dzor" ارمنستان در وضعیتی سالم به دست آمد. علت سالم ماندن این پاپوش علاوه بر هوای سرد و دوری از نور خورشید، این بوده است که کاملا آغشته به سرگین گوسفند بوده و درون آن نیز از کاه و برگ، پر شده بود. بررسی ها نشان داد این کفش متعلق به یک مرد بوده است. البته باستان شناسان، یک «صندل» متعلق به 10000 سال قبل را نیز در غار «فورت راک» ایالت اورگون آمریکا یافته اند که از الیاف ساخته شده است. باستان شناسان زمان استفاده انسان از کفش را بین 26000 تا 40000 سال پیش تخمین زده اند.
بیشتر...

عجیب ترین کادوی تولد

عجیب ترین کادوی تولد

چندی پیش یک پدر برای خوشحال کردن فرزندانش، 7 مار را از باغ وحش دزدید. وی قصد داشت این مارهای سمی و خطرناک را به عنوان کادوی تولد به دخترانش هدیه بدهد. «دانیل اورتون» 37 ساله، دو مار بوآی متوسط را درون ساک دستی اش پنهان کرده بود و یک جعبه، شامل 5 مار دیگر را نیز دزدیده بود که با هوشیاری یکی از مسئولان باغ وحش، قبل از خروج از محوطه، دستگیر شد. این مرد در اعتراف خود گفت: من مارها را دزدیدم به این علت که چهره آنها نشان می داد «از وضع خود راضی نیستند و قصد فرار دارند»!! من نیز تصمیم گرفتم تا آنها را با خود ببرم و دخترانم را خوشحال کنم. مامور باغ وحش نیز متوجه رفتارهای مشکوک این مرد و همچنین ناپدید شدن ناگهانی مارها شده بود و توانست قبل از خروج این مرد از محوطه او را دستگیر کند. این در حالی بود که فرزندان وی، در حال بازی با مارهای به سرقت رفته در خودرو بودند.
بیشتر...

سقوط یک پهپاد آمریکایی در یمن

سقوط یک پهپاد آمریکایی در یمن

سقوط یک پهپاد آمریکایی در یمن

 منابع محلی در یمن از سقوط یک پهپاد آمریکایی در جنوب صنعاء خبر دادند. افرادی در قبایل یمنی اعلام کردند که این پهپاد آمریکایی در منطقه خالی از سکنه‌ای بین روستای مخدره و روستای رصابه در شمال شهر زمار واقع در جنوب صنعاء سقوط کرده و این حادثه صدمات جانی نداشته است. منابع رسمی آمریکایی یا یمنی نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند و دلایل سقوط این پهپادها نیز تاکنون مبهم مانده است. پهپادهای آمریکایی به ویژه پهپادهای هجومی این کشور از فن‌آوری بالایی برخوردار هستند و پروسه تولید آنها از برنامه سری و فوق محرمانه پنتاگون محسوب می‌شود به همین دلیل آمریکا تلاش زیادی می‌کند که این نوع جنگ‌افزارش به دست گروه‌ها و کشورهای رقیب نیفتد. سقوط این پهپاد چند ساعت پس از حمله پهپاد آمریکایی به تروریست‌های القاعده در یمن که موجب کشته شدن چهار تن از آنها شد رخ می‌دهد.
بیشتر...

مردی که 200 سال چهارزانو نشسته است!

مردی که 200 سال چهارزانو نشسته است!

بر اساس اعلام رسانه‌های مغولستان، باستان شناسان در این کشور جسد یک راهب مومیایی را کشف کردند که 200 سال است با کمترین تغییر بصورت چهار زانو نشته است. هنوز اطلاعات دقیقی درباره محل کشف این جسد مومیایی فاش نشده، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که بدن این راهب پس از مرگ کاملا با پوست گاو پوشانده شده بوده و محققان هم اکنون مشغول بررسی بیشتر این یافته هستند. کارشناسان گمانه‌زنی کرده‌اند که این راهب احتمالا معلم «ایتیگیلوف»، لامای معروف بودا بوده که او نیز در سال1927 بصورت نشسته درگذشت و به همان صورت دفن شد.
بیشتر...

گشایش نخستین مسجد زنانه در آمریکا

افتتاح اولین مسجد زنانه در آمریکا

سازمان غیرانتفاعی «بیکو  یونیون پروجکت» نخستین مسجد ویژه زنان را در شهر لوس آنجلس آمریکا افتتاح کرد. روزنامه لوس آنجلس تایمز در این باره نوشت: بیش از 100 زن روز جمعه گذشته در کنار یکدیگر جمع شدند تا اولین نماز را در اولین مسجد ویژه زنان در آمریکا به جا آوردند. این سازمان غیرانتفاعی گفته امیدوار است با راه اندازی این مسجد، فضایی فراهم شود تا زنان مسلمان بتوانند به راحتی آموزش ببینند و با دیگر زنان ارتباط داشته باشند. «یاسمین روهچی» پزشک قلب در این مسجد حضور دارد و منتظر نماز است. او می گوید: زنان مسلمان جایی را برای دیدار با یکدیگر ندارند. وی ادامه داد: هنگامی که به مسجد می رویم باید در یک سمت مسجد بنشینیم اما در این مسجد این آزادی را داریم که به نام همه زنان سخن بگوییم و نقش های آینده را ایجاد کنیم. این مسجد نخستین عبادتگاه از این نوع در آمریکا به شمار می رود. براساس نتایج منتشر شده یک تحقیق در سال 2011، در دوم سوم مساجد آمریکا به هنگام اقامه نماز، زنان و مردان از یکدیگر جدا می شوند. علاوه بر این، در این مساجد معمولا تعداد زنان نمازگزار از مردان بیشتر است.
بیشتر...

هتل کارتونی؛ جاذبه جدید گردشگری ژاپن

هتل کارتونی؛ جاذبه جدید گردشگری ژاپن

 یک شرکت ژاپنی قصد دارد با هدف جذب بیشتر گردشگران به ژاپن با ساخت یک هتل زیرآبی که با الهام از یک کارتون کودکان ساخته شده، در سالهای آتی گردشگران بیشتری را جذب این کشور کند. این هتل زیرآبی که دارای یک مرکز تجاری نیز خواهد بود به شکل دایره ای با 500 متر قطر است حدود چهار کیلومتر از ساحل فاصله داشته به شکل دایره بوده و ساخت آن حدود چهار سال طول می کشد. هتل کارتونی با الهام از یک کارتون علمی-تخیلی با استفاده از جدیدترین فناوریها ساخته خواهد شد و در شرایطی در سالهای آتی به میزبان روزانه هزاران گردشگر تبدیل می شود که دولت ژاپن برای جذب 20 میلیون گردشگر به این کشور در سال 2020 هدفگذاری کرده، این در حالی است که شهر زیبای توکیو، پایتخت ژاپن در همین سال نیز میزبان مسابقات المپیک خواهد بود. دولت ژاپن همچنین در قالب راهبرد جدیدش برای جذب 20 میلیون گردشگر در سال 2020 توجه ویژه‌ای نیز به جذب گردشگر ازکشورهای شرق و جنوب آسیا، بویژه چین و هند با بیش از دو میلیارد نفر جمعیت دارد، البته از آنجا که گردشگری حلال یکی از سودآورترین گونه های صنعت گردشگری در جهان برای اقتصاد کشورهاست، توسعه گردشگری حلال و جذب گردشگران مسلمان از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا نیز در دستور کار دولت ژاپن قرار دارد.
بیشتر...

سنگ مزار شهید جهاد عماد مغنیه

سنگ مزار شهید جهاد عماد مغنیه

«جهاد عماد مغنیه» (جواد) که به همراه ۵ نفر دیگر از رزمندگان حزب‌الله و سردار علی الله‌دادی در منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسید در روضة الشهیدین ضاحیه جنوبی بیروت و در جوار پدرش «عماد مغنیه» (حاج رضوان) فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان به خاک سپرده شد.
بیشتر...

منفجرکردن توالت برای کشتن سوسک

منفجرکردن توالت برای کشتن سوسک

سوسک‌ها موجودات جان‌سختی هستند و به این راحتی‌ها از بین نمی‌روند، حتی تحقیقات نشان داده است که این سوسک‌های موذی و ترسناک می‌توانند از انفجارهای اتمی هم جان سالم به در ببرند. نکته دیگری که در مورد سوسک‌ها همیشه جالب توجه بوده، چندش شدن افراد از این موجود و گاهی ترس از آن است. آن‌ها سعی می‌کنند به هر نحوی اطمینان کامل پیدا کنند که سوسک کامل مرده باشد؛ حتی اگه به قیت منفجر کردن دستشویی باشد! چندی پیش خانمی برای تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی به شرکتی در تایوان رفت و در حین کار با یک سوسک بزرگ مواجه شد. این خانم در کمال خونسردی سوسک را کشت و سپس آن را درون دستمال کاغذی گذاشت. او برای اطمینان از کشته شدن سوسک، دستمال کاغذی را آتش زد و به درون دستشویی انداخت اما یادش رفته بود که آن را شسته است و هنوز مقداری ماده شوینده درونش وجود دارد. آتش با مواد شوینده برخورد کرد و همین باعث انفجار یک دستشویی بطور کامل شد. در این حادثه کسی آسیب جسمی ندید، به غیر از سوسکی که دیگر نمی‌تواند به زندگی بازگردد. البته این خانم باید هزینه تعمیر دستشویی و انفجاری را که ایجاد کرده است، بپردازد.
بیشتر...

هدیه خلیفه داعش به زنان عراقی!  
هدیه خلیفه داعش به زنان عراقی!


هدیه خلیفه داعش به زنان عراقی!

هدیه خلیفه داعش به زنان عراقی!

داعش در اقدامی جدید با راه‌اندازی کارگاه خیاطی، لباس و پوشش‌های زنانه را در مناطق تحت سیطره خود تولید و به صورت رایگان با عنوان هدیه ابو‌بکر بغدادی بین زنان و دختران توزیع می‌کند. کارگاه خیاطی داعش در استان نینوای عراق برای دوخت چادر و پوشیه و لباس‌های ویژه زنان در مناطق تحت سیطره داعش آغاز به کار کرده است. این گروهک تروریستی تعداد زیادی از این لباس‌ها را برای تبلیغ و نشر تفکرات خود به صورت رایگان و با عنوان هدیه ابو‌بکر بغدادی بین زنان و دختران توزیع می‌کند. گفتنی است تعداد زیادی از زنان شهرهای تحت تصرف داعش این لباس‌ها را دریافت کرده‌اند. در حالی‌که عناصر و سران داعش در مناطق تحت تصرف خود به شهوت‌رانی و عیاشی مشغول هستند و زنان و دختران عراقی و سوری را به کنیزی می‌گیرند، با اقداماتی ضد و نقیض چون اجبار زنان به استفاده از پوشیه و اجرای قوانین سخت‌گیرانه بر مردم تلاش می‌کنند بر انحرافات اخلاقی خود سرپوش بگذارند.
بیشتر...
 


دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن