تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خبر داد افتتاح 119 پروژه کشاورزی در دهه مبارک فجر در استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خبر داد
افتتاح 119 پروژه کشاورزی در دهه مبارک فجر در استان فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در دهه فجر امسال، 119 طرح زیربنایی در بخش کشاورزی استان با اعتباری بالغ‌ بر یک‌هزار و 158 میلیارد و 892 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری فارس: افتتاح 119 پروژه کشاورزی در دهه مبارک فجر در استان فارس



به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمدمهدی قاسمی بابیان اینکه بخش بهبود تولیدات دامی با 41 پروژه بالاترین تعداد و زیربخش‌های آب‌وخاک و امور فنی مهندسی با 33 طرح، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی 18 پروژه، تولیدات گیاهی 9 و شیلات سه پروژه ردیف‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند که درمجموع با راه‌اندازی این پروژه‌ها 4 هزار و 41 خانوار بهره‌مند می‌شوند.
وی به افتتاح 41 طرح زیربنایی در بخش بهبود تولیدات دامی استان فارس اشاره کرد و افزود: از این تعداد پروژه قابل بهره‌برداری، 178 خانوار بهره‌مند خواهند شد.
قاسمی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مرتبط با امور عشایر این استان افزود:  12 پروژه مهم اداره کل امور عشایر بااعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد و 150  میلیون ریال در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید که در این راستا 331 خانوار از افتتاح این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.
این مقام مسئول، از افتتاح  سه طرح در سازمان تعاون روستایی استان فارس خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها، بالغ‌بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده  که یک‌هزار و 800 خانوار از افتتاح این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس بابیان اینکه برای افزایش بهره‌وری از توانمندی‌ها و توسعه طرح‌های زیربنایی کشاورزی فارس به 2 هزار و 426 میلیارد تومان اعتبار نیاز است افزود: در صورت تخصیص 2 هزار و 426 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی، طرح‌های زیربنایی اراضی کشاورزی این استان عملیاتی می‌شود.
وی بابیان اینکه حدود 25 درصد اشتغال مستقیم این استان در بخش کشاورزی است تصریح کرد: با احتساب فعالیت‌های جانبی، سهم اشتغال مستقیم و غیرمستقیم کشاورزی در فارس به حدود 40 درصد می‌رسد. انتهای پیام/  2448

93/11/13 - 09:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن