تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نخستین روز از دهه فجر انجام شد افتتاح 4 پروژه انتقال و فوق توزیع برق در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نخستین روز از دهه فجر انجام شد
افتتاح 4 پروژه انتقال و فوق توزیع برق در سمنان
چهار پروژه انتقال و فوق توزیع برق هم‌زمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر با بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار در سمنان افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح 4 پروژه انتقال و فوق توزیع برق در سمنان



به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سمنان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در حاشیه مراسم افتتاح هم‌زمان پروژه‌های شهرستان سمنان که با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سمنان و جمعی از مدیران استان و شهرستان سمنان برگزار شد، گفت: سه پروژه توسعه و اصلاح و بهینه‌سازی تاسیسات شبکه‌های انتقال و فوق توزیع برق با اعتباری معادل 130 میلیون تومان به منظور توسعه و بهبود تجهیزات و افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات انتقال و فوق توزیع به صورت رسمی افتتاح شد.
سیدعلی‌اکبر صباغ همچنین از بهره‌برداری پروژه برق‌رسانی به کارخانه کلران در بخش فوق توزیع برق با هزینه 6 میلیارد تومان در شهرستان سمنان توسط بخش خصوصی خبر داد.
وی افزود: این پروژه با احداث 21 دستگاه برج در مسیری به طول 4.5 کیلومتر و به صورت دومداره و همچنین نصب یک دستگاه ترانس 30 مگاولت آمپر ویک دستگاه فیدر ورودی 63 کیلوولت توسط بخش خصوصی و نظارت عالی شرکت برق منطقه‌ای سمنان به منظور تامین انرژی الکتریکی برای طرح و توسعه کارخانه کلران جهت افزایش ظرفیت خط تولید و تولید محصولات جدید احداث شده است.
انتهای پیام/2249/

93/11/13 - 06:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن