تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مواد مخدر و اعتياد يکي از چالش‌هاي سر راه استان لرستان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۳۴ب.ظ)
استاندار لرستان: مواد مخدر و اعتياد يکي از چالش‌هاي سر راه استان لرستان است استاندار لرستان با بيان اينکه يکي از چالش‌هاي سر راه استان لرستان مواد مخدر و اعتياد است، گفت: برطرف کردن معضل اعتياد يکي از مطالبات بحق مردم لرستان است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه توديع و معارفه دبير شوراي مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به اينکه يکي از چالش‌هاي سر راه استان لرستان مواد مخدر و اعتياد است، اظهارداشت: با وجود اينکه تلاش‌هايي زيادي در زمينه مبارزه با مواد مخدر در سطح لرستان انجام شده است، اين فعاليتها کافي نيست.
وي با تاکيد براينکه برطرف کردن معضلات مواد مخدر و اعتياد از مطالبات بحق مردم لرستان است گفت: در اين زمينه بايد توجه ويژه اي شود.
بازوند با بيان اينکه شوراي مبارزه با موارد مخدراز اولويت‌هاي وزير کشوراست، گفت: دولت به تنهايي نمي تواند در اين زمينه موفق باشدبلکه؛ بايد ساير قواها دولت راياري کنند.
وي درادامه عنوان کرد: از عملکرد حجت‌الله فراشي راضي هستيم اما نياز به تغيير و تحول بود و غلامرضا آقا ميرزايي را که فردي مسئوليت پذير، پرشتاب و ديناميکي است را به عنوان دبير جديد شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر لرستان معرفي کرديم.
بازوند در ادامه خواستار همکاري دستگاه‌هاي عضو شوراي مبارزه با مواد مخدر لرستان، با مديريت جديد اين شورا شد.
گفتني است؛ در اين مراسم از زحمات حجت‌اله فراشي دبير سابق شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر لرستان تقدير و غلامرضا آقا ميرزايي به عنوان دبير جديد اين شورا معرفي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن