تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819647200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخذ عوارض از مهاجرين خارجي مقيم شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۲۶ب.ظ)
اخذ عوارض از مهاجرين خارجي مقيم شهر تهران در يکصد و بيست هشتمين جلسه شورا طرح اخذ عوارض از مهاجرين مقيم شهر تهران و ميزان نرخ روزانه طرح ترافيک جانبازان شهرستاني که مجبورند درمحدوده طرح ترافيک تهران تردد داشته باشند تصويب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در يکصد و بيست هشتمين جلسه شورا طرح اخذ عوارض از مهاجرين مقيم شهر تهران که يک فوريت آن در جلسه پيشين به تصويب رسيده بود مورد بررسي قرار گرفت و با درج اصلاحاتي با راي آکثريت اعضاي شورا به تصويب رسيد.
در ماده واحده متن پيشنهادي عنوان شده است که به استناد تبصره يکم ذيل ماده 50 قانون ماليات بر ارزش افزوده و در اجراي تصميمات اخذ شده در هشتمين اجلاسيه عمومي شوراي عالي استان هاي کشور به شهرداري تهران اجازه داده مي شود از ابتداي سال 1394نسبت به اخذ عوارض از مهاجرين خارجي مقيم تهران به ازاي هر نفر مبلغ يک ميليون ريال سالانه دريافت و با منظور نمودن رديف درآمدي تحت اين عنوان وصول و به حساب درآمد هاي عمومي شهرداري تهران واريز نمايد.
در اين مصوبه همچنين قيد شد که اين مبلغ هنگام دريافت يا تمديد کارت اقامت اخذ شود.
در ادامه اين جلسه همچنين اعضاي شورا به طرح دوفوريتي مبني بر تعيين نرخ وروديه مجوز روزانه به محدوده طرح ترافيک تهران براي جانبازان شهرستاني راي دادند.
مهدي چمران با اشاره به اين طرح دوفوريتي گفت: با توجه به اينکه برخي جانبازان عزيز مقيم شهرستان ها نياز دارند که به مراکز درماني که در محدوده طرح ترافيک شهر تهران واقع شده است مراجعه کنند ضروري است تسهيلاتي براي ورود اين عزيزان به محدوده طرح ترافيک در نظر گرفته شود.
وي ادامه داد: بر اين اساس پيشنهاد دريافت مبلغ 50 هزار ريال بابت اخذ مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافيک براي اين عزيزان منظور و در لايحه تعيين نرخ مجوز ورود به محدوده طرح ترافيک افزوده مي شود.
اين پيشنهاد که در قالب طرح دو فوريتي بيان شد با اکثريت راي موافق اعضا به تصويب رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن