تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819388585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آموزش و پرورش سمیرم: گرامی‌داشت دهه فجر پاسداشت ارزش‌های انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر آموزش و پرورش سمیرم:
گرامی‌داشت دهه فجر پاسداشت ارزش‌های انقلاب است
مدیر آموزش و پرورش سمیرم گفت: گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر یادآوری ارزش‌های انقلاب و انتقال دستاوردهای آن به نسل جدید است

خبرگزاری فارس: گرامی‌داشت دهه فجر پاسداشت ارزش‌های انقلاب است



به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، ظهر امروز هم‌زمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان زنگ انقلاب به‌صورت نمادین در دبیرستان شهدای کوی ماندگار سمیرم نواخته شد.
مدیر آموزش‌وپرورش سمیرم در این مراسم باشکوه ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر حاصل سال‌ها رنج و مبارزه با رژیم طاغوت است و ما اکنون ادامه‌دهندگان راه و رسالت عظیم و ارزشمند شهدا و امام راحل هستیم.
سید ضیا موسوی افزود: باگذشت 36 سال از انقلاب، استوانه‌های قوی انقلاب اسلامی ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و دلسوزی مسئولان و وحدت مردم در مسیر پیشرفت گام برداشته و به‌عنوان یک نظام مقتدر همواره از پیشتازان مکتب توحید و انتشاردهنده اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی با تأکید بر مطالعه سیر تحولات تاریخی ایران گفت: مطالعه حوادث تاریخی و آشنایی باشخصیت‌های برجسته تاریخ ایران کمک می‌کند تا با بینش عمیق‌تر به‌نظام آگاهی پیدا کنیم و فلسفه انقلاب اسلامی و ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان را درراه انقلاب دریابیم.
وی تصریح کرد: امنیت امروز ما مرهون خون شهدا، اتحاد و رشادت‌های ملت و رهنمودهای شایسته مقام معظم رهبری است.
موسوی وی نواختن زنگ انقلاب را پاسداشت ارزش‌های انقلاب دانست و افزود: نواختن زنگ انقلاب صرفاً تکلیف و برگزاری مراسم نیست بلکه برای یادآوری ارزش‌های انقلاب و انتقال دستاوردهای آن به نسل جدید است که امیدواریم شما دانش‌آموزان با علم و آگاهی و بینش عمیق نسبت به مسائل جامعه از ادامه‌دهندگان راه انقلاب باشید.
به گزارش فارس، با نواخته شدن زنگ انقلاب دانش‌آموزان شهدای کوی ماندگار با اجرای سرودهای انقلابی و برنامه‌های مختلف فرهنگی آغاز ایام دهه فجر را گرامی داشتند.
بر اساس این گزارش جشنواره حضوری نقاشی توسط کانون طلوع اندیشه با موضوع انقلاب با حضور تعدادی از دانش‌آموزان از تمامی مدارس شهر سمیرم در این آموزشگاه برگزار شد.
انتهای پیام/63016/گ30/

93/11/12 - 17:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن