تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819967588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتظار داريم مسؤولان از بحث ارگانيک حمايت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۳۲ب.ظ)
آباد در بازديد از جشنواره ارگانيک تهران: انتظار داريم مسؤولان از بحث ارگانيک حمايت کنند عضو کميسيون سلامت، محيط‌ زيست و خدمات شهري با بيان اينکه هزينه اي که شهروندان بابت مصرف مواد غذايي ارگانيک در سبد غذايي خود دارند، هزينه اي است که براي ارتقا سلامت خود انجام مي دهند، گفت: انتظار داريم مسؤولان از بحث ارگانيک حمايت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه آباد درباره اينکه مديريت شهري قدم موثر و مثبتي در حوزه ارتقاي سلامت شهروندان برداشته است، افزود: اين موضوع يک تحول بسيار عظيم در اصلاح الگوي مصرف و اصلاح تغذيه در سطح جامعه و بين شهروندان ايجاد کرده است.
وي با بيان اينکه در سال هاي گذشته بحث اصلاح الگوي مصرف مواد غذايي ارگانيک مطرح شده است، تصريح کرد: اين بحث در گذشته يک موضوع فانتزي و تزييني بوده ولي در حال حاضر اين مسئله بدان اندازه جدي شده است که خود مردم به بحث ارگانيک علاقمند شده و براي آن هزينه مي کنند. اين در حاليست که هزينه اي که شهروندان بابت مصرف مواد غذايي ارگانيک در سبد غذايي خود دارند، هزينه اي است که براي ارتقا سلامت خود انجام مي دهند.
عضو کميسيون سلامت، محيط‌ زيست و خدمات شهري با تاکيد بر رويکرد نظام کشاروزي ارگانيک و حذف مواد شيميايي تصريح کرد: با حذف اين مواد آنتي بيوتيک ها، سموم و آفت کش هايي که براي سلامت انسان مضر است نيز به مرور زمان از بين خواهند رفت.
وي در خصوص اينکه در برخي مواقع عرضه کنندگان به صورت تجاري به محصولات کشاورزي نگاه مي کنند، ادامه داد: اين دسته از افراد معتقدند که اگر دنيا به سمت توليد و عرضه محصولات ارگانيک حرکت کند، قحطي جهان را فرا مي گيرد ولي با عرضه محصولات ارگانيک اين اعتقاد را داريم که کيفيت و کميت مطلوب را خواهيم داشت.
آباد با بيان اينکه انتظار داريم مسؤولين از بحث ارگانيک حمايت کنند، افزود: مهمترين مسئله ترغيب کشاورز در توسعه نظام ارگانيک است تا هر روز شاهد پايش سالانه محصولات در اين زمينه باشيم ولي متاسفانه اين موضوع در يک نظام يکپارچه حرکت نمي کند.
اين عضو شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اينکه کشاورز بايد احساس کند که از نظر تامين منابع مالي حمايت کافي از او مي شود، ياد آور شد: بايد اين بحث را جا بيندازيم که کشاورز بتواند در سال از يک محصول 2 بار برداشت داشته باشد ولي با همان يکبار برداشت محصول، کيفيت مطلوب را داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن