تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816288216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش قيمت نفت با تدبير رهبري به فرصت تبديل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۲۴ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در لرستان: کاهش قيمت نفت با تدبير رهبري به فرصت تبديل مي شود نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: با تدابير مقام معظم رهبري، کاهش قيمت نفت براي کشور ايران به يک فرصت تبديل مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سيد احمد ميرعمادي ظهر امروز در شوراي اداري لرستان در خرم‌آباد اظهارداشت: با گذشت 63 سال از پيروزي انقلاب اسلامي کارهاي برجسته‌اي در کشور صورت گرفته که انقلاب ما را بالنده کرده است، کما اينکه در قرآن‌کريم آمده است که خداوند سرنوشت هيچ قومي را تغيير نمي‌دهد مگر آن قوم خودشان سرنوشت خود را تغيير دهند.
وي با بيان اين‌که مردم با تبعيت از امام خميني (ره) حکومت دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهي را از بين بردند و به‌جاي آن نظام مقدس جمهوري اسلامي مبتني بر ولايت را جايگزين کردند، افزود: در مدل حکومتي جمهوري اسلامي، سياست عين ديانت است، ولايت در رأس است و مردم در آن نقش‌آفريني مي‌کنند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي با بيان اين‌که انقلاب اسلامي امروز در دنيا تبديل به الگو شده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامي ايران در زماني شکل گرفت که دنيا به دو بلوک شرق و غرب تقسيم شده بود و دين‌ستيزي فراوان بود.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان ادامه داد: يکي از نکات برجسته انقلاب، تحقق شعار نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي بود اين در حالي محقق شد که مردم استقلال مي‌خواستند و امروز بعد از 36 سال هنوز استقلال خود را همراه با عزت و سرافرازي حفظ کرده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادي با بيان اين‌که انقلاب اسلامي ايران توانست با تثبيت پايه‌هاي نظام براي تامين امنيت، پيشرفت و عدالت، گام‌هاي بلندي بردارد، تصريح کرد: برخي از کشورهاي خاورميانه به تروريست‌ها سلاح دادند تا براي ايران ناامني ايجاد کنند، اما؛ نتوانستند و اين ناامني دامنگير خودشان شد.
وي برجستگي ديگر انقلاب اسلامي را تدابير رهبر معظم انقلاب براي عبور از همه تهديدها و تبديل اين تهديدها به فرصت دانست و اضافه کرد: جنگ يک چالش جدي بود تبديل به فرصت شد، محاصره اقتصادي يک تهديد بود که تبديل به فرصت شد کمااينکه امروز ايران اسلامي به‌عنوان مقتدرترين کشور منطقه نقش‌آفريني مي‌کند.
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: چالش کاهش قيمت نفت با تدبير مقام معظم رهبري که موضوع اقتصاد مقاومتي بود تبديل به فرصت شد، کما اينکه امروز استکبار است که براي مذاکره با ايران آمده ولي ما دلبسته به مذاکره نيستيم.
وي با بيان اين‌که مقام معظم رهبري امروز به صراحت مي‌گويند ما از فلسطين، سوريه، افغانستان و بحرين حمايت مي‌کنيم، ادامه داد: امروز همه کشورهاي منطقه بر اين باورند که بدون ايران نمي‌توان با داعش مبارزه کرد و اين نشان دهنده اين است که انقلاب اسلامي به قله‌هاي اقتدار و پيشرفت رسيده است.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان برجستگي ديگر انقلاب اسلامي را پيشرفت‌هاي علمي کشور دانست و افزود: ديروز رهبر معظم انقلاب از صنعت نانو بازديد کردند و رضايت و شادماني ايشان مايه فخر و مباهات ماست، کما اينکه امروز برترين متخصصان در علم پزشکي ايراني هستند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي توجه به ارزش‌ها را از مهمترين برجستگي‌هاي انقلاب اسلامي ايران دانست و افزود: روحيه مقاومت، ايمان، تقوا، عبوديت، امر به معروف و نهي از منکر، حفظ حجاب ارزش‌هاي انقلاب ما هستند و بايد دانست که تمام پيشرفت‌هاي ما زماني مهم و ذي‌قيمت هستند که در سايه اهتمام به ارزش‌ها باشند.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: خوشبختانه با تدابير مقام معظم رهبري، تحريم‌ها و اقداماتي مانند کاهش قيمت نفت براي کشور ايران به يک فرصت تبديل شده و ما را به اين راه هدايت مي‌کند که به صورت جدي به اقتصاد مقاومتي توجه کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن