تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پديده شانديز، پروژه‌اي بر مبناي تخلفات ساختماني گسترده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۰ب.ظ)
پديده شانديز، پروژه‌اي بر مبناي تخلفات ساختماني گسترده دبير شوراي عالي شهرسازي و معماري کشور علت توقف پروژه پديده شانديز را شکل گيري اين پروژه بر مبناي تخلفات ساختماني گسترده عنوان کرد و افزود: پديده شانديز پروژه اي است که با سرمايه هاي مردم، تبليغات و سفته بازي پيش رفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، پيروز حناچي درباره وضعيت کنوني پروژه پديده شانديز گفت: تقريباً هر موردي که شوراي عالي شهرسازي و معماري به آن وارد شده، در کشور تبديل به يک جريان قابل پيگيري شده است.
وي افزود: سال گذشته به مورد پديده شانديز وارد شديم و اولين گزارش را در آن مقطع ارائه کرديم.
معاون معماري و شهرسازي وزير راه و شهرسازي بابيان اينکه اين گزارش به روند شکل گيري اين پروژه، تخلفات احتمالي و برخوردهايي که به موقع بايد اتفاق مي‌افتاد، پرداخته است، تصريح کرد: متاسفانه حمايت‌هاي بي جايي از اين پروژه صورت گرفته است.
وي با اشاره به اين موضوع که پروژه شانديز بزرگ‌ترين قرارداد تبليغاتي را با صدا و سيما بسته است، گفت: در مورد حق و حقوق دولت و تبديل زمين‌هاي کشاورزي به اراضي قابل ساخت و ديگر مسائل پديده شانديز موضوع در کميسيون اصل 90 مجلس هم مطرح شد، در نهايت مشخص شد دارايي‌هاي شانديز اگر جمع زده شود اختلاف قابل تاملي با ارزش سهام فروش رفته دارد.
معاون معماري و شهرسازي وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه ما در اين مرحله نمي‌خواستيم اين پروژه را متوقف کنيم، تصريح کرد: اگر اين پروژه مي‌خواست مسير قانوني‌اش را طي کند بايد به کارگروه استان مي‌آمد و بعد در شوراي برنامه ريزي استان مصوبه مي‌گرفت و نهايتاً در شوراي عالي شهرسازي و معماري تأييد مي‌شد.
وي اضافه کرد: اما؛ دقيقاً عکس اين مسير در اين پروژه طي شده و قبل از آنکه اساساً مجوزي گرفته شود کار عملياتي ساخت و سازش آغاز شده است.
حناچي با بيان اينکه قبل از گرفتن هر مصوبه اي پروانه ساخت گرفته شده است، گفت: براي اين روند تبليغات وسيعي صورت گرفته است.
معاون معماري و شهرسازي وزير راه و شهرسازي گفت: اسنادي وجود دارد که دستگاه‌هاي اجرايي اعتراض‌هاي خودشان را اعلام کرده‌اند.
حناچي تاکيد کرد: پديده شانديز پروژه اي است که با سرمايه‌هاي مردم، تبليغات و سفته بازي پيش رفته است و به مخيله مردم هم خطور نمي‌کرد که پروژه اي با اين ميزان تبليغات در صدا و سيما مسير صحيح قانوني را طي نکرده باشد.
حناچي با بيان اينکه موضوع را به‌صورت مداوم دنبال کرديم و از مکاتبه با وزير ارشاد و آقاي ضرغامي تا کميسيون اصل 90 پيش رفته‌ايم، گفت: اين کميسيون سؤالات مشخصي را مطرح کرد و ما در شوراي عالي شهرسازي و معماري اين سؤالات را پاسخ داديم و مشخص‌ شده که اين پروژه بر مبناي تخلفات وسيعي شکل‌گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن