تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحريم ها بهانه است، دشمنان اساس اسلام را نشانه رفته اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۸ب.ظ)
رئيس قرارگاه فرهنگي عمار: تحريم ها بهانه است، دشمنان اساس اسلام را نشانه رفته اند رئيس قرارگاه فرهنگي عمار گفت: سادگي است که فکر کنيم دشمنان تنها اقتصاد ما را نشانه گرفته اند، زيرا هدف آنها از بين بردن اعتقادات است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس قرارگاه فرهنگي عمار در ‌هشتمين يادواره شهداي خيابان امير سپهبد شهيد صياد شيرازي قم، با اشاره به ناکارآمد بودن تحريم هاي دشمنان عليه ايران اظهارداشت: تحريم تيغ دو لب است و در طول دوراني که ايران تحريم شده است بيشتر از ايران، کشورهاي تحريم کننده ضربه خورده اند.
وي بيان داشت: نمي شود پذيرفت که دشمن صرفا به دنبال مسئله اقتصاد ايران و ضربه زدن به آن است؛ بلکه موضوع ارزشمند ديگري است که دشمن از آن هراسان است و مي خواهد با نابود کردن ايران، مانع آن شود و آن چيزي نيست جز اعتقادات تشيع و ظهور منجي که با ظهورش بساط ظالمان را بر خواهد چيد.
حجت الاسلام والمسلمين طائب ادامه داد: البته دشمنان در اشتباه اند؛ چرا که وعده الهي و برچيده شدن ظلم توسط منجي ، قطعا محقق خواهد شد و امروز اوضاع جهان نشان از آماده شدن دنيا براي ظهور است و وظيفه منتظران در اين شرايط ايجاد بسترهاي اين امر الهي است.
وي ادامه داد: يکي از بسترهاي تعجيل در ظهور، برچيده شدن اسرائيل از صفحه روزگار مي باشد که اين مهم به عنوان يکي از اهداف والاي تشکيل حکومت اسلامي در کلام امام خميني(ره) مشهود است.
اين استاد حوزه در بخش ديگري از سخنان خود، با تاکيد بر اين که همواره شهدا در تمام مراحل انقلاب ياور آن هستند، بيان داشت: امروز وظيفه همه ما ادامه راه شهدا است، مسيري که تا آن را نشناسيم نخواهيم توانست در آن گام بگذاريم.
وي با اشاره به اين که شهدا در زمان جنگ‌ تحميلي و زماني که خمپاره بر سر آن‌ها مي‌باريد به دفاع از کشور پرداختند، اضافه کرد: همواره بايد به سه نکته مهم درباره شهدا توجه داشته باشيم؛ چرا شهدا جان باخته‌اند، نظر خدا درباره شهيدان چيست و نتيجه کار شهدا چه مي‌شود؟
رئيس قرارگاه فرهنگي عمار، با بيان اين که ارزش اين عالم به وجود انسان است، گفت: خداوند در قرآن مي‌فرمايند ” همه چيز را براي انسان آورده‌ام ، ولي انسان را براي خودم خلق کردم” پس خداوند سرمايه‌هاي زيادي را در اختيار ما نهاده است تا طاعت و بندگي او را به جاي بياوريم.
حجت الاسلام والمسلمين طائب با بيان اين که شهدا براي هميشه زنده‌اند و در دنيا تاثيرگذارند، اذعان داشت: انسان تا زنده است، اثر مي‌پذيرد و اثر مي‌گذارد، اين اثرگذاري و اثرپذيري تا زماني که زنده باشد، امکان دارد ولي شهدا هم در دنيا اثر‌گذاري دارند و پرونده اعمال‌شان به خوبي باز است.
وي در ادامه با تاکيد بر توجه به موضوعات اخروي افزود: چيزهايي که دنيا به انسان مي‌دهد، محدوديت مکاني و زماني دارد، ولي چيزي که اخروي است و خدا به انسان اعطا مي‌کند، اينگونه محدويت‌ها را ندارد.
اين استاد حوزه،خاطرنشان ساخت: امروز وظيفه ما ادامه دادن راه شهدا است و انسان براي سعادت دنيا و آخرت، بايد با خدا معامله کرده و قطعا بداند مانند شهدا پيروز اين معامله خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن