تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805816990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبح امروز آیین گرامیداشت 12 بهمن در مصلای کرمان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صبح امروز
آیین گرامیداشت 12 بهمن در مصلای کرمان برگزار شد
آیین گرامیداشت 12 بهمن در مصلای امام علی(ع) کرمان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: آیین گرامیداشت 12 بهمن در مصلای کرمان برگزار شد



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز جشن‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیان و اقشار مختلف مردم در محل مصلای امام علی(ع) کرمان برگزار شد.

آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این آیین با تبریک ایام‌الله دهه فجر و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از اماکن مقدسی همچون مساجد، تکایا و حسینیه‌ها شکل گرفت. وی بیان داشت: اقشار مختلف مردم گوش به فرمان امام خمینی(ره) و علما و مراجع، بدون هرگونه ترس و واهمه‌ای نسبت به اقدامات رژیم پهلوی راهپیمایی می‌کردند. جعفری افزود: در این میان نیز عده‌ای می‌گفتند چگونه می‌خواهید در برابر حکومتی که آمریکا و انگلیس پشت سر آن ایستاده مقابله کنید، شاه برای بقای خود و اینکه نوکری آمریکا و اجانب را استمرار ببخشد، دست به هر جنایتی می‌زد.

امام جمعه کرمان گفت: جمعه سیاه و 15 خرداد سال 42 فراموش‌شدنی نیست، در این روز هزاران نفر از مردم مسلمان و بی‌گناه را خاک و خون کشیدند. وی تصریح کرد: شاه نسبت به علما ‌اهانت‌های زیادی روا داشت و روحانیت و مرجعیت را به عنوان استعمار سیاه مطرح کرد. جعفری با اشاره به شکنجه‌هایی که ساواک علیه مردم انقلابی انجام داد، خاطرنشان کرد: ملت انقلابی ایران در برابر این شکنجه‌ها مقاومت کرد، امام راحل نیز فرمودند که اگر یک ملت تصمیم بگیرد به هدف برسد، حتما پیروز می‌شود. نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تاکید بر حضور موثر علما و روحانیت در کنار امام راحل در جریان پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ایثارگری امام راحل موجب شد تا شاگردان ایشان نیز همانند رهبرشان عمل کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: کشور ما در علوم مختلف به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است. جعفری گفت: البته مشکلاتی همچون بیکاری، تورم و ... نیز در جامعه ما وجود دارد که دولتمردان باید نسبت به رفع آن اقدام کنند. امام جمعه کرمان آحاد مختلف جامعه را برای حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن ماه فراخواند. مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: دهه فجر یکی از فرصت‌ها برای بیان برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به منظور این شکرگذاری است.

وی عنوان کرد: یکی از ترفندهای دشمن این است که نظام دینی و اسلامی ناکارآمد جلوه دهد و دهه فجر فرصتی است که ما خدمات و برکات نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان عرضه کنیم. صدفی با اشاره به محور برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر گفت: تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه جایگاه رفیع ولایت به عنوان نخستین موضوع برنامه‌های این ایام است. وی با تاکید بر بیان برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و معنوی در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: در کنار برنامه‌های شاد و متنوع باید به بیان دستاوردهای نظام نیز بپردازیم. این مسئول ادامه داد: فراگیر بودن برنامه‌ها و توجه به اقشار مختلف جامعه، توجه به جوانان و سپردن مسئولیت برنامه‌ریزی به آنها، ایجاد فضای شادی و نشاط در حدود متعارف، نوآوری، محتوابخشی و تاثیرگذاری در برنامه‌های دهه فجر مدنظر قرار دارد.

به گزارش فارس در این آیین، یادمان حضرت امام خمینی(ره) توسط مدیران کل، نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، فرهنگیان، بسیجیان، ورزشکاران، روستاییان و عشایر، دانشجویان و دانش‌آموزان و... گلباران شد. انتهای پیام/80017/ب40

93/11/12 - 12:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن