تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820262639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس از طرح هايي که براي مردم سودمند است حمايت مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۲ب.ظ)
مجلس از طرح هايي که براي مردم سودمند است حمايت مي کند عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به فعاليت کمپين «آسمان آبي، زمين پاک» اظهار کرد: اين عملکرد بسيار خوبي است و همان گونه که در بسياري از کشورهاي دنيا اين عملکرد توسط شهرداري ها انجام مي شود، لازم است در ايران هم اجرا شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي رحماندوست با بيان اين مطالب افزود: کمپين آسمان آبي، زمين پاک براي شهروندان سودمند است و اگر مردم از عملکردي راضي باشند مجلس دغدغه اي به جز تامين خواسته هاي به حق عمومي ندارد.
وي ضمن تحسين طرح هاي کمپين آسمان آبي، زمين پاک گفت: تفکيک زباله از مبدا باعث مي شود زباله ها براي بازيافت مناسب تر باشند و از آنجا که اين طرح ها در کشورهاي ديگر انجام شده اند، مي توان از آن ها الگو برداري کرد و اين وظيفه شرعي، قانوني و اجتماعي ما است که از اين دو طرح پيروي کنيم.
رحماندوست ضمن تاکيد بر فضاسازي و فرهنگ سازي در اين رابطه، عنوان کرد: در طرح خط سفيد موتور سيکلت سوارها و عبور عابران پياده از خطوط خط کشي شده بايد ساماندهي شود.
وي در ادامه تاکيد کرد: علاوه بر اتومبيل ها که بايد قوانين خطوط سفيد را رعايت کنند، اين طرح بايد در مورد موتورسيکلت ها هم اجرا شود. چرا که موتورسيکلت ها در اين موضوع بسيار مشکل ساز هستند.
رحماندوست قانون شکني موتور سيکلت سوارها را يکي از معضلات بزرگ دانست و افزود: موتور سيکلت سوارها به اين دليل که قانون هيچ مجازاتي براي آن ها در نظر نگرفته است، هر عمل غير قانوني و رعب انگيزي را انجام مي دهند.
عضو کميسيون اجتماعي مجلس از موتورسيکلت سواران به عنوان يکي از بزرگترين معضلات عابران پياده ياد کرد که سلامت جسمي، روحي و رواني اشخاص آسيب پذير از قبيل خانم هاي باردار، بچه دار، افراد مسن، جانباز و معلول را به خطر انداخته است.
رحماندوست با اشاره به برنامه کشور هاي ديگر در خصوص جداسازي خط عبور دوچرخه ها و موتورسيکلت ها از خطوط اتومبيل ها، تصريح کرد: اين طرح باعث امنيت شهروندان مي شود.
وي با تقدير از اين عملکرد شهرداري تهران گفت: شهرداري تهران بايد وضعيت آشفته موتورسيکلت سوارها را ساماندهي کند؛ چرا که اين امر آبروي کشور را در مقابل مهمانان خارجي به مخاطره انداخته است.
رحماندوست عبور عابران پياده را معضلي ديگر دانست و عنوان کرد: در اين خصوص هم عابران پياده بايد قوانين را رعايت کنند و از محل هاي خط کشي شده و مشخص عبور کنند و هم رانندگان حقوق عابران را رعايت کنند.احترام رانندگان وسايل نقليه به عابران پياده براي حفظ آرامش روحي و امنيت جاني عابران الزامي است.
عضو کميسيون اجتماعي مجلس در رابطه با ورود شهرداري تهران به موضوع کمپين آسمان آبي، زمين پاک و خط سفيد اظهار کرد: شهردار تهران قبلا فرمانده نيروي انتظامي بوده است و در آن مقطع توانست انضباط بيشتري نسبت به اکنون براي وسايل نقليه موتوري مهيا کند، پس به طور حتم امروز هم مي تواند در اين مورد موفق عمل کند.
رحماندوست در خصوص همراهي مجلس با کمپين آسمان آبي، زمين پاک بيان کرد: نماينده هاي مجلس نماينده مردم هستند و چون اهداف اين کمپين براي شهروندان سودمند است و مردم از چنين اقداماتي استقبال مي کنند، مجلس دغدغه اي به جز تامين خواسته هاي به حق عمومي ندارد.
نماينده مردم تهران در مجلس اجرايي شدن اين طرح را براي آرامش بيشتر رواني و جسمي شهروندان لازم دانست و گفت: به طور حتم مجلس با اين طرح همراهي مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن