تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804228196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساده‌زيستي و احياي اسلام از دلايل علاقه مردم نسبت به امام راحل(ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۵۱ق.ظ)
امام جمعه خرم‌آباد: ساده‌زيستي و احياي اسلام از دلايل علاقه مردم نسبت به امام راحل(ره) است حجت‌الاسلام ميرعمادي اظهار کرد: امام خميني(ره) يک زندگي ساده داشت و هميشه به‌دنبال اين بود که بتواند يک زندگي ساده الگويي داشته باشد که براي همه مردم درس باشد، مردم کسي که دنبال اشراف‌گري و زرق و برق دنيا باشد خوششان نمي‌آيد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌‎فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز، 12 بهمن در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه شاهد خرم‌آباد با تبريک به‌مناسبت آغاز دهه فجر و طرح اين سؤال که چرا مردم امام را دوست دارند، گفت: امروز 12 بهمن مصادف است با سالروز ورود امام خمني(ره) به ايران اسلامي، بنيانگذتار انقلاب اسلامي پس از 15 سال تبعيد در چنين روزي قدم به خاک ايران اسلامي گذاشت.
وي افزود: مردم در 12 بهمن سال 57 پس از سال‌ها دوري از رهبر در تبعيدشان مشتقانه از مرد و زن و پير و جوان به استقبال امام و مقتداي خود شتافتند و امروز نيز در سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ما همچنان شاهد عشق و علاقه مردم نسبت به امام راحل(ره) هستيم.
حجت‌الاسلام ميرعمادي ادامه داد: امروز با وجودي که بسياري از نوجوانان و جوانان ما امام راحل(ره) را به چشم خود نديده‌اند اما آن‌ها نيز به‌مانند نسل‌هاي اول و دوم انقلاب که با امام و در کنار امام بودند همچنان عاشق و علاقمند به امام راحل و بنيانگذار انقلاب اسلامي هستند.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: امام خميني(ره) اسلام را زنده کرد و به‌دنبال حاکميت اسلام بود وي براي اسلام و دين کار کرد هر کس براي اسلام و دين کار کند محبوب دل‌ها مي‌شود و يکي از رازهاي عشق و محبت مردم نسبت به امام راحل(ره) را بايد در اين نکته جست‌وجو کرد.
وي افزود: در زمان طاغوت از دين، اسلام، قرآن، حجاب و اعتکاف خبري نبود به‌جاي آن فساد و بي‌بند و باري در جامعه رواج يافته بود امام آمد و حجاب، نمازجمعه، قرآن و اعتکاف را در ايران احيا کرد.
حجت‌الاسلام ميرعمادي ادامه داد: امام خميني(ره) با آمريکا دشمن بود، آمريکا را طرد کرد گفت رژيم صهيونيستي اسرائيل غاصب است، آمريکا سلطه‌گر است من زير بار ظلم نمي‌روم و اين براي ملت ايران بسيار خوشايند بود هرکس در مقابل استبداد و زورگويي بايستد مردم او را دوست دارند.
وي افزود: امروز شاهد هستيم آمريکا مردم افغانستان، عراق و سوريه و حتي بسياري از مردم آمريکا را بدبخت کرده است امام راحل(ره) انساني شجاع و دلير بود و از تهديد آمريکا هراسي به دل راه نداد و اين رمز ديگر محبوبيت امام در دل‌هاي مردم است.
ميرعمادي اضافه کرد: امام خميني(ره) يک زندگي ساده داشت و هميشه به‌دنبال اين بود که بتواند يک زندگي ساده الگويي داشته باشد که براي همه مردم درس باشد، مردم کسي که دنبال اشراف‌گري و زرق و برق دنيا باشد خوششان نمي‌آيد. امام خميني(ره) ساده سخن مي‌گفت اما کلامش در عين سادگي بسيار عميق بود وي با زبان مردم سخن مي‌گفت و اين رمز ديگر محبوبيت امام در بين مردم است.
وي گفت: امام مردم را دوست مي‌داشت لذا مردم هم امام را دوست دارند امام به نظر مردم احترام مي‌گذاشت وقتي به ايران آمد بلافاصله نظام جمهوري اسلامي و قانون اساسي را به رأي گذاشت چون نظر مردم برايش محترم بود.
ميرعمادي اضافه کرد: امام راحل(ره) همواره به مسئولان سفارش مي‌کرد به مردم محروم و مشتضعف خدمت کنند مي‌گفت اگر مردم به من بگويند خدمت‌گذار برايم خوشايندتر است تا بگويند رهبر و اين نيز از ديگر رموز محبت مردم به امام بود.
وي گفت: امام خميني(ره) مرد عمل بود هرچه مي‌گفت عمل مي‌کرد اين‌طور نبود دستور بدهد ديگران به چيزي عمل کنند اما خودش عمل نکند، اهتمام به مسائل انقلاب، ديني، اجتماعي از ويژگي‌هاي بارز امام بود مردم هر کس را ببينند که مرد عمل است او را دوست دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن