تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821227483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

السیسی: آماده مرگ در راه کشورم هستم/ بر تروریست ها پیروز خواهیم شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طی سخنانی در شورای عالی نظامی؛
السیسی: آماده مرگ در راه کشورم هستم/ بر تروریست ها پیروز خواهیم شد
رئیس شورای عالی نظامی مصر تاکید تاکید کرد: کسانیکه دست به اقدامات تروریستی زده اند مصریها را در برابر دو گزینه قرار داده اند یا اینکه آنها را به محاکمه خواهیم کشاند و بر آنها پیروز خواهیم شد.



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه العربیه گزارش داد که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر تصمیم به تشکیل فرماندهی امنیتی یکپارچه ای برای شرق کانال (سوئز) و مبارزه با تروریسم گرفته است.     شبکه الجزیره نیز گزارش داد که رئیس جمهور مصر طی سخنانی در شورای عالی نظامی این کشور خطاب به مردم از تلاشهای ارتش و پلیس در مبارزه با تروریسم تقدیر کرد.  
عبدالفتاح السیسی بر مبارزه با تروریسم و ریشه کن کردن آن تاکید کرد و تروریسم را پدیده ای شیوع یافته در افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق و مصر، فلسطین و لیبی دانست.  
وی تاکید کرد ما بر سازمانهای تروریستی که قصد برهم زدن امنیت مصر را دارند در قوی ترین حالت هم که باشند؛ فائق خواهیم آمد.  
رئیس جمهور مصر تاکید کرد تصمیم و عزم ملت مصر را برای مبارزه با تروریسم اجرا خواهد کرد. وی افزود: ملت مصر در نبرد خود با تروریسم پیروز خواهد شد.     رئیس شورای عالی نظامی مصر تاکید تاکید کرد: کسانیکه دست به اقدامات تروریستی زده اند مصریها را در برابر دو گزینه قرار داده اند یا اینکه آنها را به محاکمه خواهیم کشاند و بر آنها پیروز خواهیم شد یا اینکه کشته خواهیم شد و من آماده مرگ هستم.     عبدالفتاح السیسی تاکید کرد مقابله با تروریسم دشوار و سخت است و نیازمند زمانی طولانی و اقدامات حساب شده است.     وی تاکید کرد ما به آنچه ملت مصر تعیین کرده است پایبند هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد طرفهایی صحرای سینا را ناامن کنند.    
رئیس جمهور مصر خاطر نشان کرد نبرد ما با تروریستها نبرد اراده ارتش و پلیس مصر است و سرنوشت این نبرد را با پیروزی رقم خواهیم زد.  
با تلاش و خون خود این کار را محقق خواهیم کرد.   511    



۱۱/۱۱/۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن