تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803006677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از 137طرح کشاورزی در شهرستانهای استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: درایام دهه مبارک فجر انجام میشود: بهره برداری از 137طرح کشاورزی در شهرستانهای استان تهران خبرگزاری پانا :رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در دهه مبارک فجر 137 طرح کشاورزی استان تهران با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن ساعت 20:06

خبرگزاری پانا+جهاد کشاورزی + استان تهران

    به گزارش خبرنگار پانا ، محمد موسوی در این رابطه افزود: 137 طرح کشاورزی که آماده بهره برداری قرار گرفته در زیر بخش های آب و خاک، بهبود تولیدات دامی و گیاهی، امور عشایری، منابع طبیعی و آبخیزداری، تعاون روستایی و صنایع کشاورزی است. وی ادامه داد، 35 درصد این طرحها در زمینه آب و خاک، 60 درصد طرحها در زمینه تولیدی و بخشی صنایع تبدیلی تکمیلی و 5 درصد این طرحها به امور عشایر، منابع طبیعی و تعاون روستایی اختصاص دارد. رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خاطرنشان کرد: از نظر تعداد طرحهای کشاورزی استان تهران با مقایسه سال قبل از رشد 12.5 درصدی برخوردار است که شهرستان های پیشوا، ورامین و دماوند بیشترین طرحهای کشاورزی استان تهران را به خود اختصاص داده اند. وی گفت: 11 درصد اعتبارات این طرحها از طریق دولت، 19 درصد آن از طریق تسهیلات بانکی و 70 درصد این طرحها از طریق آورده مجریان طرحها می باشد که این آمار نشان می دهد بخش کشاورزی استان تهران به شدت جاذبه سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد. موسوی به طرحهای مهم قابل افتتاح بخش کشاورزی استان تهران اشاره کرد و افزود: هفت طرح برای تولید شیر با دارا بودن دوهزار و 750 راس دام با تولید شیر معادل 16 هزار و 450 تن به بهره برداری می رسد. رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه کرد: چهار طرح پرواربندی برای تولید گوشت، پنج واحد مرغداری صنعتی با ظرفیت 342 هزار قطعه، دو واحد پرورش آبزیان، 22 طرح بخش دام و طیور را از دیگر طرح های مهم قابل افتتاح دانست. وی بیان کرد: 40 طرح در بخش سبزی و صیفی با وسعت چهار میلیون و 650 هزار مترمربع و سرمایه گذاری 31 میلیارد تومانی به بهره برداری می رسد موسوی اضافه کرد: واحدهای کشت بافت و دو واحد تولید گل های شاخه بریده با 30 میلیارد ریال تسهیلات از دیگر طرح های قابل افتتاح در ایام دهه فجر است. وی تاکید کرد: در بخش تولیدات گیاهی 52 طرح با 42 میلیارد تومان سرمایه گذاری و همچنین در حوزه آب و خاک و بخش آبیاری مدرن و انتقال آب با لوله نیز 41 طرح با 9.5 میلیارد ریال سرمایه گذاری که صرفه جویی 5.5 میلیون مترمکعبی مصرف آب را دربر دارد، به بهره برداری می رسد. یاد آور میشود،در دهه مبارک فجر 137 طرح کشاورزی استان تهران در شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، دماوند، رباط کریم، ری، شمیرانات، شهریار، فیروزکوه، قدس، ملارد و ورامین به بهره برداری می رسد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن