تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه آزاد انزلي ميزبان اجلاس بين المللي اتاق هاي بازرگاني کشورهاي حوزه خزر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۸ب.ظ)
ارديبهشت 94 منطقه آزاد انزلي ميزبان اجلاس بين المللي اتاق هاي بازرگاني کشورهاي حوزه خزر است سازمان منطقه آزاد انزلي ارديبهشت ماه سال آينده ميزبان پانزدهمين اجلاس بين المللي اتاق هاي بازرگاني کشورهاي حوزه خزر است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد انزلي، رضا مسرور اظهار کرد: با عنايت به فعاليت تالار اختصاصي بورس در اين منطقه و تلاش اين سازمان براي ارتباط با بورس هاي کالاي کشورهاي منطقه، فرصت مناسبي براي بهره مندي صادر کنندگان و وارد کنندگان محصولات کشاورزي کشور براي خريد و عرضه محصولات کشاورزي در داخل و خارج کشور فراهم شده است.
وي با اشاره به افزايش ظرفيت کانتينرهاي يخچال دار کشتيراني درياي خزر جهت توسعه صادرات و واردات به کشورهاي حاشيه خزر تصريح کرد: از تاسيس واحد صادراتي محصولات گلخانه اي و همچنين صنايع توليدي فناوري بسته بندي و صادرات محصولات کشاورزي در منطقه حمايت مي کنيم و معتقديم با راه اندازي اين صنايع شاهد تحول بزرگي در صادرات کشاورزي استان و کشور خواهيم بود.
مسرور در ادامه با بيان اهم اقدامات اين سازمان در زمينه توسعه همکاريها با کشورهاي حاشيه درياي خزر با توجه به سياست ابلاغي رياست محترم جمهور به اين منطقه و فعال سازي کريدورهاي بين المللي افزود: سازمان منطقه آزاد انزلي ارديبهشت ماه سال آينده ميزبان پانزدهمين اجلاس بين المللي اتاق هاي بازرگاني کشورهاي حوزه خزر است.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي تصريح کرد: اين اجلاس فرصت مناسبي براي گسترش همکاريها و شناخت از توانمندي ها و نيازمندي هاي بازارهاي کشورهاي حاشيه خزر ايجاد مي کند و اميدوارم با توجه به توانمندي هاي استان در حوزه هاي مختلف به ويژه صادرات محصولات کشاورزي روند مثبتي را شاهد باشيم.
رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي با بيان اينکه بايد رويکرد و نگاه توليد محصولات را از توليد محوري به سمت بازارمحوري در حوزه هاي کشاورزي و صنعتي تغيير داد گفت: شناخت بازار کشورهاي حاشيه خزر براي توسعه صادرات ضروري است و رويکرد اين سازمان حمايت از بخش خصوصي به منظور توسعه صادرات است چرا که علاوه بر بالا رفتن درآمدهاي ارزي، زمينه رونق اقتصادي و اشتغالزايي بيشتر پديد مي آيد.
رئيس و اعضاي کميسيون کشاورزي اتاق بازرگاني کشور پس از جلسه از بخش هاي مختلف محدوده تجاري و گردشگري و پهنه هاي کشاورزي، صنعتي منطقه ديدار کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن