تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819892647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حملات هوايي براي شکست داعش کافي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۱۵ب.ظ)
ناتو: حملات هوايي براي شکست داعش کافي نيست دبير کل ناتو اعلام کرد: حملات هوايي به تنهايي براي شکست شبه نظاميان داعش و کمک به غرب براي کمک به نيروهاي امنيتي عراق کافي نخواهد بود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، در حالي که آمريکا ائتلافي از کشورها را براي مبازه با داعش تشکيل داد، ناتو به عنوان يک سازمان در اين امر دخيل نيست، اما؛ اعضايش به شکل متحد فردي ايالات متحده در روند حملات هوايي عراق و سوريه شرکت کرده اند.
استالتنبرگ، دبير کل ناتو در يک کنفرانس خبري گفت اگر چه من باور دارم حملات هوايي به تنهايي نمي تواند مشکل را حل کند، اما؛ مشارکت کشورها مهم است. وي در مصاحبه جداگانه با رويترز بيان کرد حملات هوايي را مي توان با همکاري دولت عراق تکميل کرد.
در همين حال برخي کشورهاي غربي سربازاني براي آموزش و مشاوره به عراق اعزام کرده اند، اما؛ آنها تمايلي ندارند نيروهايشان را براي جنگ با داعش به ميدان بفرستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن