تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804768278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهه فجر، روزهاي تاريخي و سرنوشت ساز تاريخ انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۸ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي: /تيتر/ دهه فجر، روزهاي تاريخي و سرنوشت ساز تاريخ انقلاب اسلامي است نماينده ولي فقيه در استان مرکزي:دهه مبارک فجر روزهاي تاريخي و سرنوشت ساز تاريخ انقلاب اسلامي محسوب مي شود و گراميداشت اين ايام براي همگان ضروري است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در خطبه هاي نماز جمعه در مصلاي بيت المقدس اراک افزود: انتقال ارزش هاي انقلاب و بازگو کردن حوادث پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران براي نسل امروز يکي از مهم ترين وظايف مسوولان است.
وي اظهار کرد: استکبار جهاني و متحدانش بايد بدانند که پس از گذشت 35 سال همچنان ملت ايران پشتيبان آرمان هاي امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبري بوده و تا آخرين قطره خون خود از خاک پاک ايران زمين دفاع مي کنند.
وي گفت: تلاش و کوشش براي رسيدن به خودکفايي در تمام بخش ها يکي از خواسته هاي اساسي معمار کبير انقلاب بوده، بنابراين مردم و مسوولين بايد دست در دست هم بدهند و براي آبادياني ايران عزيز بيش از پيش بکوشند.
امام جمعه اراک بيان کرد: امام راحل تمام سختي هاي دوران مبارزه را به جان و دل خريد تا بتواند استقلال و امنيت را براي ملت ايران به ارمغان بياورد، بنابراين امروز وظيفه ما است تا با کار و تلاش شبانه روزي در جهت حفظ آرمان هاي امام راحل گام هاي اساسي برداريم.
وي گفت: هم اکنون بيش از 68 ميليون نفر از جمعيت حدود 80 ميليوني ايراني اسلامي باسواد هستند ولي که در دوران قبل از انقلاب 47 درصد جمعيت کشور را افراد بي سواد تشکيل مي دادند.
وي ادامه داد: شرايط ادامه تحصيل در دوران طاغوت تنها براي افرادي ميسر بود که داراي شرايط اقتصادي و اجتماعي بالايي بودند اما امروزه بيش از چهار ميليون و 500 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در دانشگاهاي کشور مشغول تحصيل در مقاطع کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري هستند که اين مهم نتيجه زحمات و تلاش هاي خدمت گذاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
امام جمعه اراک اظهار کرد: در دوران قبل از انقلاب همه دانشجويان کشور به 160 هزار نفر هم نمي رسيد، اما امروز تنها در استان مرکزي بيش از 120 هزار نفر در 47 دانشگاه در نقاط مختلف اين استان در رشته هاي مختلف مهندسي، پزشکي، عمراني، اقتصادي، کشاورزي و علوم انساني تحصيل مي کنند.
وي توضيح داد: در بخش بهداشت و درمان نيز اقدامات موثر و ماندگاري صورت گرفته به طوري که در اوايل پيروزي انقلاب اسلامي پزشکان هندي و بنگلادشي در ايران فعاليت مي کردند اما امروز بيش از يکصد هزار پزشک ايراني در تخصص هاي مختلف در نقاط مختلف کشور به هم وطنان خدمات رساني مي کنند.
آيت الله دري نجف آبادي افزود: در اوايل پيروزي انقلاب اسلامي مردم براي انجام يک آنژيو گرافي و يک عمل ساده قلب بايد به کشورهاي اروپايي سفر مي کردند اما هم اکنون بيمارستان هاي نقاط مختلف کشور به بهترين تجهيزات پزشکي روز دنيا مجهز هستند.
وي يادآوري کرد: دولت تدبير واميد نيز نگاه ويژه اي به مقوله بهداشت و درمان دارد به طوري در سال جاري بيش از 470 ميليارد ريال اعتبار به دانشکده علوم پزشکي استان مرکزي براي تامين کادر پزشکي و پرداخت معوقه هاي کارکنان تزريق کرد.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي عنوان کرد: 180 هزار ميليارد تومان اعتبار جاري دولت در سال 93 بود که بيش از 150 هزار ميليارد تومان از اين اعتبار به سه وزارتخانه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و وزارت علوم تزريق شد که اين مهم نشان از توجه دولت تدبير و اميد به مسائل آموزشي و بهداشتي کشور دارد.
وي خاطرنشان کرد: ميانگين اميد به زندگي در قبل از انقلاب 65 سال بود و هم اکنون 15 سال به اين رقم اضافه شده است که اين امر نيز نتيجه توسعه و پيشرفت کشور در بخش بهداشت و درمان است.
امام جمعه اراک گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش مي کند تا به همه مردم، درنقاط مختلف کشور بدون در نظر گرفتن موقعيت هاي جغرافيايي و قومي، قبيله اي و مذهبي به يک اندازه خدمات رساني کرده و عدالت را در تمام کشور برقرار کند.
نماينده ولي فقيه دراستان مرکزي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: تبيين آرمان هاي امام راحل ، شهدا و منويات مقام معظم رهبري بايد سرلوحه برنامه هاي دهه مبارک فجر اين استان باشد.
آيت الله دري نجف ابادي افزود: دهه مبارک فجر روزهاي تاريخي و سرنوشت ساز تاريخ انقلاب اسلامي محسوب مي شود و گراميداشت اين ايام براي همگان ضروري است.
وي ادامه داد: دهه مبارک فجر يادآور جانفشاني ها و از خودگذشتگي هاي ملت ولايتمدار ايران اسلامي است و تمامي اقشار مردم و مسوولان بايد ياد و خاطره آن عزيزان را گرامي بدارند.
امام جمعه اراک بيان کرد: برگزاري برنامه هاي دهه فجر اهميت اين روزهاي تاريخي را به جهانيان نشان مي دهد و بايد همکاري مردم و مسوولان در برگزاري جشن پيروزي انقلاب اسلامي ايران پررنگ تر از سال هاي گذشته باشد.
وي اظهار کرد: استان مرکزي سرزمين آفتاب و زادگاه معمارکبير انقلاب اسلامي است، بنابراين وظيفه مردم و مسوولان اين استان نسبت برگزاري جشن هاي دهه مبارک فجر سنگين تر از استان هاي ديگر است.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص حمله حزب الله لبنان به رژيم صهيونيستي در روز چهارشنبه هفته گذشته نيز گفت: نيروهاي حزب الله با اين اقدام حساب شده سيلي محکمي به صورت نتانياهو و متحدانش زدند.
آيت الله دري نجف آبادي ادامه داد: نيروهاي حزب الله با کمين بر سر راه يک کاروان بزرگ ارتش رژيم صهيونيستي در منطقه برکه النقار در مزارع شبعا 17 نظامي صهيونيستي را به درک واصل کرده و يک نظامي را نيز دستگير کردند.
وي بيان کرد: حزب الله لبنان به صورت رسمي اعلام کرد که اين اقدام در پاسخ به حمله دو هفته گذشته رژيم صهيونيستي بود که در آن جنايت هفت نفر از نيروهاي حزب الله و سردار الله دادي به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي تاکيد کرد: اسراييلي ها و همه متحدانش بايد بدانند که مسلمانان زير بار زور نمي روند و تا آخرين قطره هاي خون خود از ارزشهاي اشلام دفاع مي کنند بنابراين بايد دست از ستيزه جويي و دشمني با مسلمانان بردارند.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص پيام مقام معظم رهبري که هفته گذشته در فضاي مجازي براي جوانان اروپا و آمريکاي شمالي منتشر شد، گفت: اين پيام معظم له بسيار هوشمندانه بود و در اين پيام همه ارزشهاي والاي اسلام ناب محمدي(ص) براي جوانان اروپا و امريکاي شمالي توضيح داده شده است.
وي ادامه داد: انتشار اين پيام در شرايط حساس جهان امروز بسيار به جا بود به طوري که توانست بسياري از دانشمندان غرب را تحت تاثير قرار دهد.
آيت الله دري نجف آبادي خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري در اين پيام پرده از چهره تروريست ها و حاميان آنها برداشتند و فرمودند اسلامي که اين گروه ها معرفي کرده اند نه تنها اسلام نيست بلکه هيچ شباهتي با اسلام ناب محمدي(ص) ندارد.
وي در خصوص معرفي استاندار استان مرکزي نيز گفت: با توجه به اينکه اين استان قطب چهارم صنعتي کشور محسوب مي شود و ظرفيت هاي مناسبي دربخش هاي صنعتي و کشاورزي دارد بايد يک شخصيت تحصيلکرده و کاردان سکان اداره امور آن را برعهده بگيرد.
وي خاطرنشان کرد: بيش از دو هزار و 800 واحد صنعتي کوچک و بزرگ در نقاط مختلف اين استان وجود دارد که اکنون تنها از 40 درصد اين ظرفيت ها استفاده مي شود بنابراين از شخص رياست جمهوري درخواست مي کنيم که يک انسان کارآمد و با تقوا را براي استانداري استان مرکزي در نظر بگيرد تا از همه ظرفيت هاي صنعتي، خدماتي و کشاورزي اين استان استفاده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن